اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

لزوم روایتگری صحیح از چهره واقعی سیستان وبلوچستان

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با تاکید بر روایتگری درست از چهره واقعی این استان، گفت: امروز تمامی دستگاه‌های اجرایی و شوراها در زمینه ارائه تصویر واقعی استان نقش بسزایی داشته‌اند.

لزوم روایتگری صحیح از چهره واقعی سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی در همایش انتخابات مظهر اقتدار و وحدت ملی در تالار فرودسی دانشگاه سیستان و بلوچستان ضمن تشکر از حضور علما، ریش سفیدان، بزرگان، معتمدان، دانشجویان و ... در این همایش اظهار داشت: تیم اجرایی سیستان و بلوچستان به شدت دغدغه جبران عقب ماندگی‌های گذشته را دارد که استان به سرعت صنعتی شود و به جایگاهی برسد که در شان مردم شریف، صبور و مرزداران سیستان و بلوچستان باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان با اشاره به دیدار اخیر اقشار مختلف مردم سیستان و بلوچستان با مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، بیان کرد: امام خامنه‌ای نیز بر جبران عقب ماندگی ها و چرایی عدم اجرا شدن مصوبات سفر دهه ۸۰ ایشان توسط دولت ها تاکید کرد‌.

این مسئول با بیان اینکه به فعلیت رساندن ظرفیت‌های بالقوه شدنی است، ادامه داد: در حوزه های مختلف شاخص های امید، رضایت و اعتماد عمومی رو به رشد است، از تمامی عزیزانی که کمک کردند تا این شاخص ها ارتقا کند، تشکر می کنیم.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ضمن اشاره به ضرورت روایتگری درست از چهره واقعی استان، تصریح کرد: در گذشته عقب ماندگی هایی در حوزه رسانه و پیوست های اجتماعی داشته، اما امروز تمامی دستگاه‌های اجرایی و شوراها در زمینه ارائه تصویر واقعی استان نقش بسزایی داشته اند.

وی خاطرنشان کرد: دشمن در خصوص مناطقی که تنوع قومی و مذهبی دارد هدف گذاری کرده و در این راستا یک تهاجم همه جانبه نسبت به سیستان و بلوچستان روا داشته است.

شریفی تاکید کرد: ظرفیت بی نظیر اجتماعی سیستان و بلوچستان همیشه قدرت ترمیم و بازسازی بسیار بالایی داشته، به گونه ای که توانسته نظام مسائل خود را احصا کند و نظام حل مسائل خود را بیابد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: در شمال سیستان و بلوچستان سنت «حشر و مدد» را داریم که شعار کنونی دولت که یعنی همان مردمی سازی امور است.

وی اضافه کرد: در جنوب استان نیز سنت «میار» را داریم، این موارد تبلور عینی مردمی بودن است که لایه های اجتماعی چابک، پویا و فهیم، دارای بصیرت لازم هستند و هیات مشورتی ما را شکل می دهند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول