اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

«صبح پرتنش» در جبهه شمالی؛ حزب‌الله دو پایگاه نظامی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان پیش از ظهر امروز دو پایگاه نظامی صهیونیستی را هدف قرار داد. رسانه‌های اسرائیلی با «پرتنش» توصیف کردن جبهه شمالی به هدف قرار گرفتن یک منطقه حساس توسط مقاومت لبنان اذعان کردند.

«صبح پرتنش» در جبهه شمالی؛ حزب‌الله دو پایگاه نظامی را هدف قرار داد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مقاومت اسلامی لبنان امروز (پنجشنبه، ۸ فوریه)، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که مواضع رژیم صهیونیستی واقع در نوار مرزی فلسطین اشغالی را در حمایت و پشتیبانی از مردم و مقاومت غزه و پاسخ به تجاوزهای مستمر ارتش اشغالگر به جنوب لبنان هدف قرار داده است. 

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که طی دو عملیات، پادگان‌ «برانیت» و مقر فرماندهی تیپ ۷۶۹  را در «کریات شمونا» واقع در مرز فلسطین اشغالی با سلاح مناسب هدف قرار داده است و موجب تلفات به دشمن شده است.

رسانه‌های اسرائیلی نیز امروز اذعان کردند که حزب‌الله لبنان «یک منطقه حساس» را در کریات شمونا با موشک هدف قرار داده است و به همین دلیل از شهرک‌نشینان حاضر در این شهرک خواسته شده که طبق دستورالعمل‌ها و آموزش‌های داده شده، به پناهگاه‌ها بروند. همه تقاطع‌ها و جاده‌های مرزی نیز از بیم توسعه دامنه حملات موشکی بسته شدند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز پس از تایید این خبر، گزارش داد که امروز «جبهه شمالی صبح پرتنشی» داشت و حزب‌الله همچنان این جبهه را «داغ» نگه می‌دارد. 

کانال ۱۳ تلویزیون اسرائیل نیز گزارش داد: «بسیاری از ساکنان الجلیل غربی، نگران صداهای انفجارها و موشک‌هایی هستند که منطقه را می‌لرزاند».

این در حالی است که صبح امروز، رژیم صهیونیستی نیز در چند نوبت روستاها و شهرک‌های جنوبی لبنان را هدف قرار داد. خبرنگار المیادین گزارش داد که توپخانه‌های اسرائیل طال یارین و طیر حرفا را در بخش غربی و اطراف شهرک‌های الخیام، کفرکلا و عیتا الشعب جنوبی را در بخش شرقی هدف قراردادند. جنگنده‌های اسرائیلی نیز در دو نوبت شهرک الخیام را بمباران کردند. 

با آغاز عملیات طوفان الاقصی (۱۵ مهرماه) و حمله رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، درمانی و آموزشی نوار غزه، حزب الله لبنان در اقدامی هماهنگ با مقاومت فلسطین اقدام به هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی، جاسوسی و شنود صهیونیست‌ها در شمال سرزمین‌های اشغالی و نیز ده‌ها دستگاه تانک، نفربر و خودروی زرهی صهیونیست‌ها پرداخت و تاکنون موجب هلاکت شمار زیادی از نظامیان اسرائیلی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول