اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رقابت انتخاباتی باید در برنامه ها و راهبردها رقم بخورد

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: رقابت انتخاباتی باید در برنامه‌ها و راهبردها اتفاق بیفتد و افکار عمومی را به خود جلب کند و ضمن جذب، آنها را اغنا کند.

رقابت انتخاباتی باید در برنامه ها و راهبردها رقم بخورد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سردار محسن کریمی عصر امروز در نشست تبیینی انتخابات در اراک اظهار کرد:  مقام معظم رهبری چهار راهبرد در خصوص موضوع انتخابات فرمودند که یکی از آنها راهبرد امنیت است.

وی تصریح کرد: امنیت یک موضوع عمومی است، شاید برخی گمان کنند امنیت تنها مرتبط با نیروهای مسلح و امنیتی است، نه این تنها یک بخش از آن است چرا که در صورت تهدید امنیت همه جامعه مورد تهاجم و حمله قرار می گیرند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود:راهبرد سلامت نیز یکی از راهبردهای مورد تاکید مقام معظم رهبری است؛ یک بخش از راهبرد سلامت برعهده برگزار کنندگان انتخابات است و بخشی هم برعهده نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها، که همه باید تلاش کنند سلامت در انتخابات تامین شود.

سردار کریمی گفت: اگر همه ما مسئله رای دادن را به عنوان یک مسئله ارزشی ببینیم هیچ زمانی به خود اجازه نمی‌دهیم به آن خیانت بکنیم.

وی تصریح کرد: تخریب کاندیداها یکی از موضوعاتی است که باید از آن دوری کنیم؛ باید رعایت انصاف را داشت؛ نباید هر موضوعی را یکطرفه قضاوت کنیم و باید رعایت اخلاق را داشته باشیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه رعایت اخلاق انتخاباتی امری ضروری است، ادامه داد:رقابت باید در برنامه و راهبردها اتفاق بیفتد و افکار عمومی را به خود جلب کند و ضمن جذب، آنها را اغنا کند.

پایان پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول