اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  بوشهر

ظرفیت اسکله بندر دیر به ۵۵۰۰ تن افزایش می‌یابد+ فیلم

رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر از افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری کالا در اسکله بندر دیر به پنج هزار و ۵۰۰ تن تا هفته دولت سال آینده خبر داد.

ظرفیت اسکله بندر دیر به ۵۵۰۰ تن افزایش می‌یابد+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس استان بوشهر، راحله پورمحمد رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: عملیات اجرایی طرح احداث اسکله‌های رمپ این بندر با سرعت و شتاب قابل قبولی در حال اجرا است و ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی بیان کرد: با بهره‌برداری از یک پست اسکله رمپ و دلفین‌های پهلوگیری بندر دیر در دهه فجر، ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری بندر دیر افزوده خواهد شد.

پورمحمد بیان کرد: فاز یک این طرح شامل اسکله ۵۰۰ تنی، دیوار برگشتی،۶ دلفین پهلوگیری و تعریض موج شکن است که با هزینه بالغ بر ۶۳۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی ادامه داد: با اتمام طرح پنج پست اسکله رمپ در بندر دیر، در مجموع پنج هزار و ۵۰۰ تن به ظرفیت تخلیه و بارگیری این بندر افزوده می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی شهرستان دیر گفت: احداث اسکله‌های رمپ بندر دیر به‌عنوان یکی از نیازهای مهم بندر برای توسعه صادرات، بدون تردید رونق بخش بندر دیر و افزایش فرصت‌های شغلی این بندر خواهد شد.

 

افزایش ۵۵۰۰ تنی ظرفیت اسکله بندر دیر تا هفته دولت ۱۴۰۳

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول