اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

برفروبی ٣٠٠ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان‌غربی گفت: در شبانه روز گذشته با بهره گیری از ۴٧ دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری و تلاش ٢١ راهدار در محورهای مختلف و مصرف بیش از ١٩٠ تن شن و ماسه ٣٠٠ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی برفروبی شدند.

برفروبی ٣٠٠ کیلومتر از جاده‌های آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از مسدودیت محورهای چالدران-خوی و چالدران-آواجیق خبر داده و از شهروندان خواست تا اطلاع ثانوی از مسیرهای جایگزین با همراه داشتن زنجیرچرخ برای ترددهای ضروری استفاده کنند. 

 وی گفت: محورهای چالدران-خوی و چالدران-آواجیق به دلیل کولاک شدید، برف، یخبندان و عدم ایمنی تا اطلاع ثانوی مسدود است و شهروندان باید از محورهای جایگزین چالدران، چایپاره، خوی و چالدران، شوط-ماکو-آواجیق برای عبور و مرور استفاده کنند. 

 این مقام مسئول افزود: هم اکنون محور تکاب-دندی حوزه استان زنجان مسدود، محورهای خوی-چالدران-آواجیق مسدود و تردد در محورهای کوهستانی مهاباد-سردشت(گردنه زمزیران) ،تکاب_شاهین دژ (گردنه مایین بلاغ) تکاب-ایران خواه فقط با زنجیر چرخ امکان پذیز است. 

 دست نشان با تاکید بر اینکه از سفرهای غیر ضروری باید اجتناب کرد، گفت: رانندگان باید در صورت ضرورت انجام سفر از سالم بودن تجهیزات زمستانی همچون، زنجیر چرخ و لوازم گرمایشی اطمینان حاصل کنند. 

 این مقام مسئول خاطرنشان کرد: در شبانه روز گذشته با بهره گیری از ۴٧ دستگاه ماشین سبک و سنگین راهداری و تلاش ٢١ راهدار در محورهای مختلف و مصرف بیش از ١٩٠ تن شن و ماسه ٣٠٠ کیلومتر از محورهای ارتباطی آذربایجان غربی برفروبی شدند. 

  وی با بیان اینکه از شب گذشته راهداران در حال تلاش برای بازگشایی محورهای روستایی هستند ، اظهار کرد: به دلیل کولاک شدید، برف و یخبندان تلاش های راهداران برای بازگشایی ١٢٩ محور مسدود روستایی همچنان ادامه دارد. 

 مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یاد آور شد: شماره تلفن ١۴١ به صورت ٢۴ ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محور های مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ١۴١ در جریان وضعیت محور های مواصلاتی قرار گیرند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول