اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

دبیرکل جمعیت ایثارگران: مطالبات اصلاح‌طلبان دغدغه مردم نیست

دبیرکل جمعیت ایثارگران، مطالبات اصلاح‌طلبان را دغدغه مردم ندانست و گفت: حتی اگر به داوطلبان خودمان اصرار داشته باشیم اما راهبرد ما این است که مردم را به سوی وحدت و لیست واحد سوق دهیم.

دبیرکل جمعیت ایثارگران: مطالبات اصلاح‌طلبان دغدغه مردم نیست

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - محمدجواد عامری، دبیرکل جمعیت ایثارگران درخصوص راهبرد انتخاباتی اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، گفت: از ابتدا هم معلوم بود برخی از اصلاح‌طلبان در انتخابات شرکت می‌کنند، به‌ ویژه در دیدار روسا و دبیران کل احزاب با رئیس‌جمهور، مشخص شد اصلاح‌طلبان در انتخابات حضور قوی خواهند داشت چون علاقه‌مند به حضور در حاکمیت هستند از همین رو انتقاداتی که این روزها مطرح می‌کنند بیشتر کارکرد انتخاباتی و جنبه مظلوم‌نمایی دارد تا مردم را با خود همراه کنند.

وی با اشاره به اینکه، سخنان و اشکالات اصلاح‌طلبان درباره فرآیند برگزاری انتخابات غیرمنطقی است، یادآور شد: به عنوان مثال ایرادی که به موضوع پیش ‌ثبت‌نام وارد می‌کنند موجه نیست چرا که این قانون برای همه و در جهت کمک به احزاب پیش‌بینی شده است تا افراد ردصلاحیت شده را کمتر کند بنابراین اصلاح‌طلبان دنبال بهانه‌های غیرمنطقی و واهی بودند تا بتوانند مظلوم‌نمایی کنند.

عامری در ادامه اظهار کرد: اصلاح‌طلبان مسائلی را مطرح می‌کنند که حتی به تصریح خودشان جایی در اولویت‌های مردم ندارد در حالی که طبق آمار و نظرسنجی‌های مختلف مهم‌ترین دغدغه مردم مسائل معیشتی و مشکلات اقتصادی است.

وی با اشاره به بهره برداری سیاسی اصلاح‌طلبان از پرونده‌های اقتصادی، فسادستیزی را از نقاط قوت دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: این دولت در مواجهه با فساد هیچ خط قرمزی جز منافع ملت و عدالت ندارد در حالی که رئیس دولت دوازدهم بر سر برخورد قانونی با نزدیکانش جنجال به پا کرد. اما دولت سیزدهم نشان داد هیچ ابایی از برخورد با متخلفان در هر جایگاهی ندارد.

دبیرکل جمعیت ایثارگران عمده مشکلات معیشتی کشور را نتیجه عملکرد دولت قبل دانست و افزود: به عنوان مثال در شرایطی که روزانه بیش از ۷۰۰ نفر از هموطنان در دولت قبل به دلیل کرونا جان خود را از دست می‌دادند؛ دولت قبل می‌گفت تا زمانی که FATF امضا نشود ما نمی‌توانیم واکسن وارد کشور کنیم، اما بعد از آن‌که در دولت سیزدهم واکسن وارد شد می‌گفتند ما این کار را انجام دادیم! متأسفانه اصلاح‌طلبان هم‌چنان این رویه‌ را ادامه می‌دهند. با وجود اختلاف سلیقه، از حضور اصلاح‌طلبان در صحنه استقبال می‌کنیم و معتقدیم هر فردی می‌تواند در انتخابات حضور پیدا کند چرا که مشارکت مردم بسیار مهم است و با این ظرفیت می‌توان منافع ملی را تامین کرد.

وی درباره تحرکات انتخاباتی جریان متبوعش هم عنوان کرد: ما در همه استان‌ها دفتر و دبیر داریم و از همه نیروهای استانی خواسته‌ایم که لیست خودشان را کامل کنند و کسانی که بهتر می‌توانند نیازهای واقعی مردم را بشناسند و در آن زمینه توانمندی وضع قانون و نیز قابلیت خوبی برای نظارت داشته باشند را شناسایی کنند.

عامری در خصوص نحوه تعامل انتخاباتی جمعیت ایثارگران با شورای ائتلاف نیز یادآور شد: ما گزینه‌های خودمان را بر اساس شاخص‌های مورد تأیید حزب به شورای ائتلاف معرفی و سعی می‌کنیم دوستان را نسبت به این گزینه‌ها متقاعد کنیم، اما لیست ما در نهایت همان لیست شورای ائتلاف خواهد بود.

وی در گفت‌و گو با ایرنا افزود: حتی اگر بر گزینه‌های خودمان اصرار داشته باشیم اما استراتژی ما این است که مردم را به سوی وحدت و لیست واحد سوق دهیم.

پایان پیام/ت

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول