اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

پروژه راهسازی چشمه‌چاهی_ سفیدخانی محور ایلام_ لومار به بهره‌برداری رسید

پروژه راهسازی چشمه‌چاهی_ سفیدخانی محور ایلام_ لومار، با هدف حذف پیچ‌های پرحادثه و کاهش زمان سفر به طول ۷ کیلومتر به بهره‌برداری رسید.

پروژه راهسازی چشمه‌چاهی_ سفیدخانی محور ایلام_ لومار به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، به مناسبت گرامیداشت دهه‌فجر و با حضور استاندار ایلام بهره‌برداری از پروژه راهسازی چشمه‌چاهی- سفیدخانی محور ایلام- لومار آغاز شد.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در مراسم افتتاحیه این پروژه، گفت: این پروژه با هدف ایمن‌سازی مسیر و حذف پیچ‌های پرحادثه، کاهش زمان سفر، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و کاهش استهلاک خودروها از سال ۱۳۹۵ به عنوان راه اصلی آغاز شد هر چند که سال‌های قبل نیز اقداماتی در این مسیر به عنوان راه روستایی انجام شده بود.

وی افزود: سال گذشته تکمیل این محور با جدیت بیشتر با توجه به پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهور توسط استاندار و مسئولین استان در دستور کار قرار گرفت که خوشبختانه پروژه تکمیل و امروز به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان، ادامه داد: طول پروژه چشمه چاهی- سفیدخانی ۷ کیلومتر مسیر مرکز استان ایلام به شهرستان سیروان را کوتاه می‌کند و ۶۲ میلیارد تومان اعتبار برای آن هزینه شده است.

حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام، در مراسم افتتاحیه پروژه چشمه چاهی- سفیدخانی ضمن قدردانی از زحمات مدیرکل و عوامل اداره کل راه و شهرسازی و همچنین مشاورین و پیمانکاران طرح به جهت تلاش بی‌وقفه برای تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه گفت: این پروژه از مطالبات به حق مردم شهرستان سیروان بود که در این روزهای مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول