اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

رئیس دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری:7 هزار و 500 واحد تولیدی طی 2 سال اخیر احیا شد

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور از احیای 7 هزار و 500 واحد راکد و نیمه راکد در کشور طی 2 سال اخیر خبر داد.

رئیس دفتر بازرسی ریاست‌جمهوری:7 هزار و 500 واحد تولیدی طی 2 سال اخیر احیا شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام حسن درویشان ظهر امروز در حاشیه بازدید از شرکت واگن پارس اراک در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی 2 سال اخیر و با همت دولت سیزدهم 7 هزار و 500 واحد راکد و نیمه راکد در کشور احیا شده است.

وی تصریح کرد: با احیای این واحدها که با اعتباری بالغ بر 160 هزار میلیارد تومان صورت گرفته، 150 هزار فرصت شغلی در سراسر کشور ایجاد شده است.

رئیس دفتر بازرسی و نماینده ویژه رئیس جمهور با بیان اینکه دولت خود را موظف به تکمیل طرح‌های نیمه تمام می‌داند، گفت: دولت سیزدهم فارغ از نگاه سیاسی به طرح‌های نیمه تمام، تکمیل این طرح‌ها با اولویت طرح‌های بالای 50 درصد پیشرفت فیزیکی با توجه به محدودیت اعتبارات و منابع را در دستور کار قرار داده و تمام تلاش و سعی خود را بر این مهم قرار داده است که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها در برخی از استان‌ها هستیم.

درویشیان در ادامه با اشاره به وضعیت سفارش ساخت واگن و مترو  در شرکت واگن سازی اراک بیان کرد: شرکت واگن پارس به گفته مدیران این مجموعه با وجود بالا بودن ظرفیت تولید با عدم سفارش مواجه بوده و گفته می‌شود سفارش دهنده‌ها نیز به دلیل نداشتن سرمایه لازم  بعضی از سفارش‌های خود را لغو کرده‌اند که این موضوع را تا حصول نتیجه مطلوب پیگیری خواهم کرد، ضمن اینکه توزیع عادلانه سفارش ساخت واگن و مترو بین شرکت‌های تولیدکننده در سراسر کشور یک قانون است و باید دستگاه‌ها خود را ملزوم به اجرای قانون دانسته و به آن تمکین کنند.  

وی تصریح کرد: پیگیری لازم به منظور چرایی اجرا نشدن این قانون و عدم تمکین دستگاه‌های ذی‌ربط را از طریق وزارت صمت انجام خواهم داد.

پایان پیام

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول