اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

استفاده از ظرفیت مشورتی نوجوانان در حوزه های مختلف

سرپرست فرمانداری تایباد گفت: از ظرفیت مشورتی نوجوانان و دانش آموزان در حوزه های مختلف شهرستان استفاده می شود.

استفاده از ظرفیت مشورتی نوجوانان در حوزه های مختلف

به گزارش خبرنگار فارس از تایباد، مهدی شیردل امروز در همایش رای اولی های تایباد اظهار کرد: از ظرفیت نوجوانان و دانش آموزان در حوزه های مختلف اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی این شهرستان استفاده خواهد شد. 

وی افزود: تکیه بر جوانان و نوجوانان از مبانی فکری نظام اسلامی ایران است و توان علمی کشور، حاصل تلاش این قشر از جامعه می باشد. 

سرپرست فرمانداری تایباد ادامه داد: پیروزی های دوران دفاع مقدس نتیجه مجاهدت های جوانان آن روز بود و جوانان و نوجوانان امروزی نیز به همه مسائل و افعال درست و غلط آگاهند. 

شیردل بیان کرد: در حال حاضر قشر جوان در علوم و فناوری روز پیشگام هستند و باید در امور مملکت، تز جمله انتخابات پیش رو، اثرگذار باشند. 

وی تصریح کرد: خدمات نظام در مناطق مرزی به خوبی نمایان می باشد؛ بطوریکه تا قبل از دهه ۹۰ همه زیرساخت های خدماتی مانند برق، گاز و آب در شهرستان تایباد ایجاد شده است. 

سرپرست فرماندار تایباد خاطرنشان کرد: اینکه یک ورزشکار تایباد به عنوان پهلوانِ سال دست می یابد و بازوبند پهلوانی را کسب می کند، نشان می دهد که آغوش کشور برای شکوفایی باز است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول