اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

مدیر تیم ملی: طبق قانون 8 درصد صندلی‌ها به ما می‌رسد اما فقط 4 درصد داده‌اند

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست تا این لحظه 4 درصد یعنی هزار نفر را به ایران اختصاص داده‌اند.

مدیر تیم ملی: طبق قانون 8 درصد صندلی‌ها به ما می‌رسد اما فقط 4 درصد داده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی محمدنبی در مورد سهمیه تماشاگران ایرانی برای بازی با قطر، اظهار داشت: طبق مقررات این دوره از رقابتهای جام ملتهای آسیا 8 درصد از ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه به فدراسیون فوتبال تعلق می‌گیرد که متاسفانه به هر دلیلی که برای ما مورد قبول نیست تا این لحظه 4 درصد یعنی هزار نفر را به ایران اختصاص داده‌اند.

وی افزود: بنابراین از تماشاگرانی که در قطر حضور دارند و نتوانسته‌اند از طریق سایت مسابقات بلیت خریداری کنند پیشاپیش عذرخواهی می‌کنیم. امیداوریم با تلاش خوبی که بازیکنان‌مان در دیدار برابر تیم ملی قطر خواهند داشت، با شکست این تیم و صعود به فینال و برطرف کردن این محدودیت‌ها شاهد حضور تماشاگران ایرانی در بازی نهایی باشیم.

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تصریح کرد: ممبینی نامه‌ای را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال کرده که در این نامه مراتب اعتراض فدراسیون فوتبال ایران اعلام شده و تقاضای رسیدگی داریم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول