اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان
رد شدن از آگهی (5) اطلاعات بیشتر
پربازدیدها
کودکان نگران نباشند؛ ترخیص دستگاه های دیالیز بیمارستان مردانی آذر تبریز از گمرک+ فیلم در حالی که دستگاه های دیالیز خریداری شده توسط حاج کریم مردانی آذر، خیر خوشنام تبریزی از بیشتر از سه ماه قبل در گمرک سهلان مانده بود، با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی امروز ترخیص شد.
۱۴۰۲-۱۱-۱۶ ۲۲:۴۳ http://fna.ir/3hpwwx
0
۱۱۹/۶۶

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در حالی که دستگاه های دیالیز خریداری شده توسط حاج کریم مردانی آذر، خیر خوشنام تبریزی از بیشتر از سه ماه قبل در گمرک سهلان مانده بود، با پیگیری های استاندار آذربایجان شرقی امروز ترخیص شد. 

 داستان از این قرار است که حاج کریم ۲۸ دستگاه دیالیز ویژه کودکان برای نصب و بکارگیری در بیمارستان کودکان مردانی آذر خریداری کرده و پیگیری ها برای ترخیص آنها از گمرک به نتیجه نرسیده بود.

 اما مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در بدو ورودش به تبریز و در عیادت از حاج کریم به وی وعده داد که دستگاه های دیالیز در اسرع وقت ترخیص شوند؛ قولی که تحقق آن کمتر از یک هفته طول کشید. 

 رحمتی اواخر هفته گذشته دستور ترخیص دستگاه های دیالیز از معاون اول رییس جمهور گرفت و هیات وزیران نیز دیروز آن را تصویب کردند. 

 اکنون مادران رنجور کودکان دیالیزی در تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی خیال شان راحت است که فرزندان دلبندشان در حین دیالیز اذیت نمی شوند.

 

 

پایان پیام/

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.
همراه اول