اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  تعاون و اشتغال

اجرای طرح یارانه مضاعف فجرانه از 17 بهمن به مدت 3 ماه‌

به گفته معاون رفاهی وزیر کار، تعاون و رفاه، یارانه مضاعف ۲۲۰ هزارتومانی علاوه بر یارانه معیشتی، برای دهک‌های یکم تا هفتم درآمدی شارژ می‌شود‌.

اجرای طرح یارانه مضاعف فجرانه از 17 بهمن به مدت 3 ماه‌

‌به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، ‌علیرضا عسگریان‌ معاون رفاهی وزیر کار، تعاون و رفاه با اعلام این خبر اظهار داشت: در حال حاضر ۶۱ میلیون نفر شامل ۷ دهک درآمدی مشمول این طرح هستند و قطعا از ‌این طرح استقبال ‌می‌کنند.

وی ادامه داد: قیمت سبد کالا شامل شیر، پنیر، ماست، مرغ تخم، مرغ، روغن، ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و گوشت به قیمت پایه ۵۲۳ هزار تومان  و نرخ روز آن ۷۴۳ هزار است، مابه‌تفاوت این رقم ‌۲۲۰ هزار تومان است که با یارانه مضاعف جبران می‌شود.

به گفته معاون رفاهی وزیر کار، تعاون و رفاه دولت ماهانه ۳۵ هزار میلیارد تومان یارانه معیشت و مضاعف می‌پردازد.

عسگریان بیان داشت: در حال حاضر ۲۱۰ هزار فروشگاه در سطح کشور متصل به طرح کالابرگ است.

وی با بیان اینکه میزان استقبال از طرح یارانه مضاعف ۱۶ درصد رشد کرده است، گفت: در طرح فجرانه یارانه مضاعف از ۱۲۰ هزار به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافت‌ و شرط خرید ۲۰۰ هزار تومان از یارانه معیشتی هم حذف شده است.

به گفته عسگریان، مردم برای اطلاع از میزان یارانه و اعتبار باقیمانده و همچنین نشانی فروشگاه‌ها از برنامه کاربردی شما (شبکه ملی اعتبار) یا کد دستوری #1463*500* استفاده کنند یا با شماره تماس ۶۳۶۹ (مرکز پاسخگویی) تماس بگیرند.

‌معاون وزیر کار اضافه کرد: طرح فجرانه یارانه مضاعف علاوه بر طرح حمایت از ۱۳۲ هزار کودک در ۷ دهک، طرح حمایت از مادران شیرده نیز است‌.

این خبر تکمیل می‌شود

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول