اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

شهردار جدید ساوه انتخاب شد

رئیس شورای شهر ساوه گفت: با رای اکثریت اعضای شورای شهر«رضا مصباحی» به عنوان شهرداری جدید ساوه انتخاب شد.

شهردار جدید ساوه انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، علی بسطام صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه صبح امروز شورای شهر ساوه که با دستور کار انتخاب شهردار برگزار شد، اعضای این شورا با اکثریت آرا و رای قاطع خود رضا مصباحی را بعنوان شهردار جدید ساوه معرفی کردند.

وی افزود: انتخاب شهردار از بین گزینه‌های پیشنهادی با ارائه برنامه‌ها صورت پذیرفت و با اجماع اعضای امروز شهردار ساوه انتخاب شد.

رئیس شورای شهر اضافه کرد: با توجه به قانون اساسی و با توجه به دارا بودن بیش از 200 هزار نفر جمعیت در شهر ساوه، حکم شهردار باید به امضای شخص وزیر کشور برسد.

 معاونت معماری و شهرسازی شهرداری ساوه در دوره پنجم و ششم،  شهردار شهر زاویه به مدت ۴ سال در دوره چهارم،  مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساوه در دوره سوم شوراها بخشی از سوابق وی است.

همچنین مصباحی دارای دکترای تخصصی مدیریت بوده و در حال حاضر استاد دانشگاه است.

 شهردار جدید ساوه فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت شهری و همچنین دارای مدرک مهندسی عمران بوده و در رشته حقوق قضایی موفق به اخذ مدرک کارشناسی شده و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت کسب و کار نیز می‌باشد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول