اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پیش‌بینی حضور مردم باشت در انتخابات از دیدگاه یک فعال سیاسی

یک فعال سیاسی باشت با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در رشد و پیشرفت کشور و شهرستان موثر است، گفت: پیش‌بینی حضور حداکثری مردم باشت در انتخابات را داریم.

پیش‌بینی حضور مردم باشت در انتخابات از دیدگاه یک فعال سیاسی

علی گرامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: امروز دشمنان که از جنگ با کشورمان ناامید شده‌اند به عملیات روانی روی آورده‌اند تا شاید بتوانند ملت ایران را ناامید کنند.

وی بیان کرد: رسانه‌های معاند و دشمن نظام با تمام توان و تجهیزات خود که توسط کشورهای غربی و صهیونیست تهیه شده است به میدان آمده‌اند تا مردم را از مشارکت حداکثری که حق ملت ایران است ناامید کنند.

گرامی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح می‌تواند هم در رشد و پیشرفت کشور موثر باشد و هم در چانه زنی‌های بین المللی به عنوان یک پشتوانه قوی مردمی از آن استفاده کرد، افزود: هجوم رسانه‌ای دشمن به انتخابات پیش روی نشان از ترس آنها از قدرت ایران اسلامی در منطقه خواهد بود و می‌خواهند از نفوذ بیشتر ایران در منطقه و جهان جلوگیری کنند.

این فعال سیاسی بیان کرد: در جریان اتفاقاتی که در غزه به وجود آمد شاهد حضور مردم دنیا در اجتماعات و راهپیمایی‌های گسترده ضد صهیونیستی بودیم و این نشان از حقانیت گفتمان ایران و رشد تاًثیری گذاری این گفتمان کشورمان در جهان است.

گرامی عنوان کرد: تا روز برگزاری انتخابات زمان زیادی باقی نمانده است و قطعاً رسانه‌های معاند با جوسازی و فرافکنی فعالیت خود را علیه مردم ایران چندبرابر خواهند کرد و البته وظیفه همه ماست که در راستای خنثی کردن برنامه‌های دشمن که حاصل اتاق فکر صهیونیست هاست حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: دشمن برای عدم مشارکت مردم در انتخابات دست به هر کاری می‌زند، از توهین و تخریب و اخبار کذب در جامعه تا اجیر کردن عده‌ای برای ایجاد جو بر علیه حضور حداکثری مردم، بر همه در هر جایگاهی لازم است تا با بصیرت در مقابل دسیسه و فتنه گری دشمن در آستانه انتخابات بایستند و اجازه مسموم کردن فضای کشور را ندهند.

گرامی گفت: دشمن، دلسوز ملت ایران نیست و حضور آنها در بسیاری از کشورها نشان داده است جز اهداف شوم خود و خدشه دار کردن استقلال این کشورها و غارت منابع و ثروت آنها دنبال چیز دیگری نیستند.

وی گفت: قطعا مردم شهرستان باشت در شهر و روستا به صورت حداکثری در انتخابات حضور پیدا خواهند کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول