اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

دستگیری شرور مسلح درفنوج

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فرد شروری که با تیراندازی به سمت شهروندان در شهرستان فنوج موجب رعب و وحشت مردم گردیده بود، در عملیات هوشمندانه پلیس این شهرستان خبر داد.

دستگیری شرور مسلح درفنوج

سردار دوستعلی جلیلیان امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: در پی اعلام چند مورد تیراندازی در شهرستان فنوج و متواری شدن عامل آن موضوع دستگیری فرد شرور به صورت ویژه در دستورکار ماموران این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در این راستا با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات فنی صورت گرفته توسط ماموران انتظامی شهرستان فنوج در نهایت عامل این تیراندازی شناسایی و متهم با هماهنگی لازم در یک عملیات غافلگیرانه و پلیسی در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی اولیه یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه مهمات مربوطه کشف گردید .

سردار جلیلیان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در راستای تامین نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت شهروندان با هر نوع بی نظمی و سلب آسایش عمومی برابر قانون با مجرمان و اراذل و اوباش مقابله می کند.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول