اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

رقابت ۲۲۵ تیم در مسابقات ورزشی کارکنان دولت خراسان‌جنوبی

مدیرکل کل ورزش و جوانان خراسان‌جنوبی گفت: در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ۲۲۵ تیم در 2 بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

رقابت ۲۲۵ تیم در مسابقات ورزشی کارکنان دولت خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمد علی ربیعی، مدیرکل کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در پنجمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان دستگاه های اجرایی خراسان جنوبی ۲۲۵ تیم در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت می کنند.

وی با اشاره به شور و هیجان ورزشی در پنجمین دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت گفت: کارکنان دستگاه های اجرایی استان در این دوره از رقابت ها در هفت رشته ورزشی از قبیل مهارت‌های چالشی، تنیس روی میز، فوتبال گل کوچک، والیبال، شنا ، داژبال و رشته شطرنج  در دو بخش بانوان و آقایان با یکدیگر رقابت می کنند که برای جانبازان و توان یابان نیز، رشته شطرنج پیش بینی شده است.

مدیر کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی به اهمیت ورزش در بین کارمندان دولت تصریح کرد: تندرستی و سلامت با ورزش محقق می شود و کارمندانی که ورزش و فعالیت بدنی مشغول باشند بهره وری بیشتری در امورات اداری خواهد داشت و به همین منظور شعار پنجمین دوره مسابقات کارکنان دولت «کارمند تندرست،کارمند اثربخش» است.

ربیعی با اشاره به نحوه برگزاری این رقابت ها خاطرنشان کرد: این مسابقات در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری برگزار و نفرات برتر هر یک از رشته های ورزشی در مسابقات کشوری هماورد برترین ها خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان جنوبی اظهار داشت: مرحله استانی این دوره از مسابقات ورزشی کارکنان دولت ۲۸ دی ماه آغاز و در مجموع هزار ورزشکار، داور، مربی و عوامل اجرایی حضور دارند.

ربیعی یاد آور شد: هدف از برگزاری این رویداد ها، تشویق و ترغیب کارکنان به شرکت در فعالیت‌های ورزشی و غنی‌سازی اوقات فراغت آنان، توسعه و ترویج هم زمان ویژگی‌های جسمانی و اخلاقی که اساس کار ورزش است و همچنین ایجاد صمیمیت و همدلی بین کارکنان از طریق برگزاری رقابت‌های سالم ورزشی و بهره‌وری و کارایی بهتر کارمندان دولت در محیط کار است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول