اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

اسماعیلی: بر اساس نظرسنجی ها 66 درصد ایرانی‌ها اظهار شادی می‌کنند

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: براساس نظرسنجی های انجام شده در حال حاضر66درصد مردم ایران اظهار شادی می‌کنند.

اسماعیلی: بر اساس نظرسنجی ها 66 درصد ایرانی‌ها اظهار شادی می‌کنند

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ دومین دوره اعطای «جایزه قلم مقدس» و نماد روزنامه نگار تراز انقلاب اسلامی، امروز با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و اهالی رسانه در تالار رودکی برگزار شد.

در این مراسم، اسماعیلی با تبریک ایام دهه فجر و بزرگداشت یاد و نام امام راحل (ره) و شهدا انقلاب اسلامی، مدافع حرم و مدافع سلامت، و تشکر از هیئت داوران گفت: از همه اهالی رسانه تشکر می‌کنم که پای غصه غزه آمدند. در حال حاضر  تهدیدی که دشمن ایجاد کرده باعث ایجاد فرصت شده است.

 وی با بیان اینکه در بحث رسانه مشهوراتی داریم که باید با آن‌ها مقابله کرد، اظهار داشت: در رسانه این مشهورات هستند که خود را غلبه می‌دهند و بعضی افراد هم تحث تاثیر قرار می‌گیرند. مرکز افکار سنجی ایسپا در مورد موضوع «شادی» یک نظرسنجی انجام داد که بر اساس نتایج آن، ۶۶ درصد مردم اظهار شادی می‌کنند. بنده در یک جمع این موضوع را مطرح کردم اما شخصی گفت، این نظرسنجی در جای دیگری انجام شده است. من گفتم بار دیگر این نظرسنجی تکرار شود که تکرار شد و نتایج همان بود.

وزیر فرهنگ و ارشاد بیان کرد: در حال حاضر سه چهارم افراد مدافع مسئله فلسطین و غزه هستند. در مورد حجاب هم همین طور است. براساس نظرسنجی های انجام شده، بیش از ۸۰ درصد مردم مدافع حجاب و عفاف هستند اما متاسفانه برخی مشهورات مورد نظر خود را غلبه می‌دهند و بعد یک هنرمند هم تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

اسماعیلی با بیان اینکه الهیات جدید فرهنگی در موضوع غزه ایجاد شده است اظهار داشت: خون شهدا غزه طومار کسانی که با نظریه های جدید به دنبال دهکده‌سازی و جهانی‌سازی و در واقع آمریکایی سازی بودند را در هم خواهد پیچید.

 وی با اشاره به اینکه ذات انقلابی‌گری همین تبیین است گفت: دوست دارم جلسات بیشتری برگزار شود چرا که زبان ما در رسانه الکن است. باید همه روزنامه‌نگارانی همچون حسین شریعتمداری و کاظم انبارلویی را بیشتر بشناسند. این افراد در همه زمان‌ها مسائل را تبیین می‌کردند.

وزیر فرهنگ و ارشاد افزود: اگر تیراژ روزنامه‌ها کم است به معنای تاثیرگذاری کم آنها نیست. در حال حاضر کسی نیست که سرمقاله های شریعتمداری را نخوانده باشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول