اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

جان گرفتن سوپر لیگ اروپا و درآمد 5 میلیارد یورویی!

رئیس باشگاه بارسلونا از استقبال گسترده باشگاه ها برای پیوستن به سوپر لیگ اروپا خبر داد.

جان گرفتن سوپر لیگ اروپا و درآمد 5 میلیارد یورویی!

خبرنگار ورزشی فارس، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا خبر داد «18 باشگاه» برای کسب درآمد چندبرابری نسبت به تورنمنت های یوفا «برای پیوستن به سوپر لیگ اروپا» اعلام آمادگی کردند.

مدیر سوپر لیگ اروپا وعده داده هر باشگاهی برای حضور در این تورنمنت باشگاهی درآمدی 100 میلیون یورویی به جیب خواهد زد که با حضور چندین ساله در تورنمنت های یوفا نمی تواند کسب کند.

لاپورتا می گوید که پروژه سوپر لیگ اروپا خیلی خوب پیش می رود و بسیاری از باشگاه ها برای پیوستن به این پروژه ابراز تمایل کردند. «در لالیگا به غیر از اتلتیکو همه تیم ها آماده پیوستن به این لیگ هستند».

پروژه سوپر لیگ اروپا 2 سال پیش توسط بارسلونا، رئال و یوونتوس کلید خورد. در آن زمان 12 تیم برای ایجاد سوپر لیگ اعلام آمادگی کردند ولی با تهدیدهای یوفا و فیفا این پروژه به بن بست خورد.

اما مدیران باشگاه های رئال، بارسا و یوونتوس دست بردار نبودند و علیه یوفا و فیفا شکایت کردند که ماه گذشته دادگاه اروپایی مجوز ایجاد سوپر لیگ را داد و تهدیدهای فیفا و یوفا را غیرقانونی دانست.

لاپورتا معتقد است که بارسلونا می تواند در فصل 2025 در سوپر لیگ اروپا قهرمان شود. «چرخه مالی 5 میلیارد یورویی» در این تورنمنت باشگاهی فوتبال همه را جذب می کند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول