اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

«برف» راه ۲۳٠ روستای استان قزوین را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: به دنبال بارش برف طی دیروز و امروز، ۲۳۰ راه روستایی در استان مسدود شده است که به زودی عملیات بازگشایی آنها انجام خواهد شد.

«برف» راه ۲۳٠ روستای استان قزوین را مسدود کرد

جواد حق لطفی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قزوین ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و روند خدمت رسانی راهداران استان قزوین در عملیات راهداری زمستانی، اظهار کرد: به دنبال بارش برف از شب گذشته تاکنون در تمام جاده‌های استان ۲ هزار و ۲۹۰ تن ماسه و نمک برای برفروبی راه‌ها مصرف شد.

وی افزود: در حال حاضر نیز بارش برف خفیف در تمام محورهای استان قزوین ادامه دارد و تردد به صورت روان و عادی در محورهای این استان در جریان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین ادامه داد: در گردنه‌های استان نیز پدیده غالب مه گرفتگی و کاهش دید است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین اضافه کرد: به دنبال بارش برف طی دیروز و امروز، ۲۳۰ راه روستایی در استان مسدود شده است که به زودی عملیات بازگشایی آنها انجام خواهد شد.

اجرای عملیات برفروبی و نمک پاشی در محورهای شهرستان تاکستان

مرتضی طاهرخانی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تاکستان نیز در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با توجه به شروع بارش نزولات آسمانی و ورود جبهه سنگین هوای سرد طی شبهای گذشته به منطقه، برخی محورهای
مواصلاتی مانند محور فرعی نیکویه -آب ترش-ضیاءآباد در هر دو مسیر رفت و برگشت به دلیل بارش برف، کولاک و محدودیت دید و نبود ایمنی مسدود شدند.

وی افزود: به دنبال این اتفاق، با ورود اکیپ های برفروبی راهداری به محورهای فرعی و روستایی سطح شهرستان، عملیات بازگشایی این راه‌ها آغاز شد و تا ساعاتی دیگر عملیات بازگشایی آن ها به پایان می‌رسد.

این مسوول خاطرنشان کرد: طی ساعات گذشته عملیات برفروبی و نمک پاشی محورهای اصلی و شریانی شهرستان تاکستان نیز به طور کامل توسط نیروهای راهداری انجام و به پایان رسیده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول