اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

افتتاح ۳۴۶ پروژه شرکت توزیع برق غرب مازندران در ایام الله دهه فجر

مدیر عامل شرکت توزیع برق غرب مازندران گفت: در راستای ارائه خدمات مطلوب و بهتر به شهروندان ۳۴۶ پروژه با اعتباری به مبلغ ۲ هزار۴۳۱ میلیارد ریال درایام دهه مبارک فجر در غرب مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۳۴۶ پروژه شرکت توزیع برق غرب مازندران در ایام الله دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر مصطفی بابائی ضمن تبریک فرارسیدن دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی و شهدا انقلاب با اشاره به رشد سه برابری پروژه‌های قابل افتتاح نسبت به سال گذشته بیان کرد: با توجه به اینکه وظیفه اصلی و ذاتی این شرکت خدماتی است؛ تمام سعی و تلاش همکاران این شرکت بر ارتقای خدمات به شهروندان متمرکز شده است.

 وی گفت: این پروژه‌ها شامل توسعه و نگهداری و بهسازی شبکه‌های برق شهری و روستایی، توسعه فیدر، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق و رفع ضعف ولتاژ، تبدیل شبکه‌های سیمی به کابل خود نگهدار است.

 بابایی همچنین برگزاری جشن انقلاب؛ مسابقات ورزشی و دیدار با خانواده شهدای انقلاب و برپایی میز خدمت در مصلی های نماز جمعه را از دیگر برنامه های این شرکت در ایام دهه فجر برشمرد.

پایان پیام/۸۶۰۶۱/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول