اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

قول رئیس سازمان محیط زیست به اهالی پارسیان

معاون رئیس‌جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست از پیگیری و وصول حق آلایندگی شهرستان پارسیان از صنایع پارس جنوبی (عسلویه ) خبر داد.

قول رئیس سازمان محیط زیست به اهالی پارسیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور امروز در آیین افتتاح اسکله شماره سه منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر پارسیان اظهارکرد: تعدادی از اهالی پارسیان با مشکلات حقوقی اراضی روبرو هستند که این موارد را پیگیری می کنیم و مشکلات عوارض آلایندگی این شهرستان نیز با انطباق ضریب آلایندگی قابل حل است.

وی که رییس جمهور را در دومین سفر به هرمزگان همراهی می کندتصریح کرد: صنایع آب‌بر باید در مناطق ساحلی احداث شوند و خوشبختانه این ایده دارد شکل می‌گیرد و در استان هرمزگان که دروازه اقتصاد ایران است نیز باید ضمن شکل گیری صنایع، حفظ محیط زیست منطقه نیز مورد توجه جدی قرار گیرد.

سلاجقه یادآور شد: ما تجربه های ناخوشایندی در استقرار صنایع داریم که منجر به از دست رفتن محیط زیست در برخی مناطق شده و باید از این تجارب استفاده کنیم تا مشکلات یادشده در هرمزگان تکرار نشود.

وی خاطرنشان کرد: توجه به سواحل خلیج‌ فارس در کنار توسعه صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد و این حق‌الناسی است که مکلف به حفظ آن هستیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول