اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

زریبافان: نباید با انقلاب قهر کنیم

دبیرکل جمعیت یاران انقلاب اسلامی گفت: مشکلات اقتصادی نباید باعث شود ما از انقلاب قهر کنیم.

زریبافان: نباید با انقلاب قهر کنیم

به گزارش خبرنگار سیاسی توانا، دومین کنگره ملی جمعیت یاران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه ( ۱۲ بهمن ) در مسجد امام صادق (ع) با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران برگزار شد.

مسعود زریبافان دبیرکل جمعیت یاران انقلاب اسلامی ضمن تبریک دهه فجر اظهار داشت: ما تصمیم گرفتیم این جلسه را برگزار کنیم شاید بتوانیم در انتخابات موثر واقع شویم.مقام معظم رهبری از ابتدای سال فضا را انتخاباتی کردند و راهبردهایی را نیز معرفی کردند . از بین شاخص های معرفی شده دو شاخص در حیطه کار احزاب و فعالان سیاسی است .

زریبافان افزود: اگر بخواهیم در انتخابات موفق باشیم و مشارکت و رقابت را در این انتخابات شاهد باشیم باید مطالبه و آتش به اختیار بودن را نیز کنار این دو شاخص قرار دهیم. 

وی در ادامه با اشاره جریانات سیاسی در کشور گفت: در گذشته از ابتدای انقلاب دو جریان اصلی در کشور فعالیت می کردند و این دو جریان فضا را به گونه ای مدیریت کردند که جریان جدیدی شکل نگرفت . این دو جریان همیشه سعی می‌کردند با دو قطبی کردن فضا مشارکت را افزایش دهند و کاندیدای های خود را نیز پیروز کنند .

این فعال سیاسی بیان داشت : در سال های اخیر مردم از این دو جریان ناامید شدند اما خود این جریانات چندان ناامید نشدند. این جریانات دچار یک دیکتاتوری حزبی شدند .

زریبافان تصریح کرد: با توجه به اینکه مردم به این جریانات دیگر اقبالی ندارند و بر حسب نظر مقام معظم رهبری و همچنین با ضعیف شدن این دو جریان ما باید بتوانیم رقابت جدی را بین کاندیدا هایی که تایید صلاحیت شدند ایجاد کنیم .

وی بیان کرد : احزاب در حقیقت افراد را بصورت غیر قانونی حذف می‌کنند. احزاب ما بجای اینکه پرچمدار دموکراسی باشند پرچمدار دیکتاتوری شدند .

این فعال سیاسی گفت :در واقع پدرخوانده ها هر بار کسی را مطرح می‌کنند و آن فرد در انتخابات پیروز می‌شود چندان موفق عمل نمی‌کند .در این دوره باید پدرسالاری تبدیل شود به شایسته سالاری .

زریبافان افزود: اگر دیکتاتوری حزبی شکسته نشود ما موفق نمی شویم افراد شایسته را به قدرت برسانیم .

وی عنوان کرد : مشکلات اقتصادی نباید باعث شود ما از انقلاب قهر کنیم ، صاحب انقلاب پدرخوانده ها و دیکتاتوری ها نیستند ، صاحب انقلاب امام زمان عج است .

دبیرکل جمعیت یاران انقلاب اسلامی در پایان تاکید داشت : اگر در مجلس یک اقلیت قوی در مقابل یک اکثریت شکل بگیرد اتفاق بدی نیست و برعکس اتفاق خوبی است زیرا اکثریت جرئت نمی‌کند خلاف کند .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول