اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه صاحب بی‌نظیرترین بیمارستان دولتی کشور در درمان سرطان خواهد شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه بیمارستان«بهارستان» را بی‌نظیرترین بیمارستان دولتی کشور در درمان سرطان معرفی کرد و گفت: پیشرفته‌ترین تجهیزات درمان سرطان در دنیا در این بیمارستان به‌زودی نصب خواهد شد.

کرمانشاه صاحب بی‌نظیرترین بیمارستان دولتی کشور در درمان سرطان خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، قباد محمدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه امروز در حاشیه بازدید محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه از پروژه بیمارستان بهارستان(مختص بیماران سرطانی)، اظهار کرد: این پروژه در زیربنای ۸ هزار و ۵۰۰ متر در چهار طبقه ساخته شده که طبقه همکف آن اختصاص به فضاهای درمانگاهی و غیره دارد و مابقی مختص تخت‌های بستری است.

وی ادامه داد: کار عمرانی پروژه بیمارستان بهارستان کرمانشاه به اتمام رسیده و هفته آینده از پیمانکار تحویل و بلافاصله نصب تجهیزات را شروع خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه طی یکی دو‌ماه آینده کار بستری بیماران آغاز خواهد شد، گفت: تجهیزات نصب شده در این بیمارستان جزو پیشرفته‌ترین تجهیزات درمان سرطان در دنیا است. 


*بازدید استاندار کرمانشاه از بیمارستان سرطان


وی بیمارستان بهارستان کرمانشاه را بی‌نظیرترین بیمارستان دولتی کشور در درمان سرطان معرفی کرد و گفت: تجهیزات پت‌اسکن، رادیوتراپی، سایبرنایف، توموتراپی و براکی‌تراپی که در مجموعه بیمارستان‌های دولتی کشور وجود ندارد، در بیمارستان دولتی بهارستان کرمانشاه نصب خواهد شد.

محمدی اعتبارات تجهیزات پیشرفته همراه با پت‌اسکن را حدود یک‌هزار میلیارد تومان اعلا کرد و افزود: اعتبار ساختمان بیمارستان به قیمت روز، ۲۵۰ میلیارد تومان است.

وی ظرفیت پذیرش بیمارستان بهارستان را ۱۲۰ تخت بستری اعلام کرد و افزود: این بیمارستان روزانه به بیش از ۵۰ نفر خدمات سرپایی رادیوتراپی ارائه خواهد داد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در رابطه با زمان بهره‌برداری از این بیمارستان، گفت: نصب تجهیزات زمان‌بر است؛ ان‌شاءالله اواخر بهار سال آینده بیمارستان به بهره‌برداری خواهد رسید.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول