اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

استخر دانش‌آموزی ایلام در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس ایلام گفت: استخر دانش‌آموزی شهر ایلام با اعتبار ۵۴ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

استخر دانش‌آموزی ایلام در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

جلال حمره مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام، صبح چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: استخر دانش آموزی شهر ایلام با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان در دهه فجر به بهره برداری می رسد. 

وی افزود: این پروژه به مساحت یک هزار و ۶۴۷ متر مربع است که دارای زمین چمن دانش آموزی و همچنین یک زمین ذخیره نیز جهت استفاده ایجاد شده است. 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام یادآور شد: این پروژه یکی از مصوبات رئیس جمهور است که قرارداد آن در اسفند سال ۱۴۰۰ منعقد شد. 

وی عنوان کرد: این مجموعه یکی از استانداردترین استخرهای استان است که امکانات لازم جهت برگزاری مسابقات دانش آموزی در سطح ملی نیز در این مجموعه فراهم شده است. 

حمره بیان کرد: استخر مذکور به صورت ۲ کاسه برای دانش آموزان و بزرگسالان طراحی شده است و تلاش شده محیطی کاملا ورزشی و ایمن جهت استفاده فرهنگیان و دانش آموزان در این استخر فراهم شود. 

وی در پایان با بیان اینکه در تلاشیم این مجموعه به یک دهکده المپیک دانش آموزی تبدیل شود، خاطرنشان کرد: یک مجموعه رفاهی جهت اسکان نیز در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول