اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

برگزاری ۱۸۰عنوان برنامه دهه فجر در بیجار

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه در دهه مبارک فجر امسال در این شهرستان خبر داد.

برگزاری  ۱۸۰عنوان برنامه دهه فجر در بیجار

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، حسین رجب‌پور صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه‌ها اظهار داشت: در حالیکه ایران توسط امریکایی‌ها اداره می‌شد، انقلاب اسلامی در سال ۵۷ با رهبری امام راحل و پشتیبانی ملت ایران و رزمندگان اسلام به پیروزی رسید.

به گفته وی، امروزه به برکت انقلاب و امامین انقلاب در بخش‌های پزشکی، هسته‌ای و علمی پیشرفتهای مضاعفی داشته و جز کشورهای برتر جهان هستیم. 

فرمانده سپاه بیجار از برگزاری ۱۸۰ عنوان برنامه ویژه دهه مبارک فجر توسط سپاه خبر داد و گفت: از این تعداد ۱۸ برنامه شاخص در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.  

رجب پور گفت: زنگ انقلاب، رژه خودروی، افتتاح پروژه‌، سرکشی از خانواده شهدا، غبارروبی مزار شهدا، تبیین دستاوردهای نظام توسط مسوولان، ‌تجلیل از فعالان فرهنگی و افراد برجسته ورزشی، برگزاری یادواره شهدا و یادواره شهدای منزل‌محور از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در شهرستان بیجار برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با تأکید بر حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گفت: حضور مردم در راهپیمایی بسیار ضروری است و ملت ولایت‌مدار با حضور خود دیگر بار با آرمان‌های انقلاب و نظام و رهبری عهد و پیمان می‌بندند.

وی ادامه داد: استان کردستان قبل از انقلاب با مشکلات بسیاری در زمینه‌های مختلف از جمله سلامت، پزشکی، راه، گازرسانی، برق‌رسانی و …مواجه بود.

فرمانده سپاه بیجار گفت: اکنون کردستان از استان‌های امن و از لحاظ پیشرفت جز استان‌های پیشرفته در زمینه‌های علمی فرهنگی و محرومیت‌زدایی است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول