اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

راه‌اندازی آزمایشگاه جدید شیمیایی در نیشابور

مدیر شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور گفت: آزمایشگاه جدید شیمیایی و تجمیع تمامی آزمایشگاه‌ها در یک فضای واحد با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی آزمایشگاه جدید شیمیایی در نیشابور

جعفر تمیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲۵۰ هزار آزمایش کنترل کیفیت آب شرب در شهرستان نیشابور انجام شد.

مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور افزود: این آزمایش‌ها در ۵ شاخص کلرسنجی، فیزیکو شیمیایی، باکتریولوژی، کدورت و PH سنجی در مناطق شهری و روستایی صورت گرفت.

وی تشریح کرد: ۱۰۰ مورد نمونه‌برداری فلزات سنگین و بیولوژی از آب شرب مناطق شهری و روستایی هم به آزمایشگاه شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی ارسال شده است.

تمیز با اشاره به ظرفیت آزمایشگاه باکتریولوژی آب شرب شرکت نیشابور و پیاده‌سازی استاندارد و ثبت الزامات ایزو ۱۷۰۲۵ در ۷ سال متوالی بیان کرد: ۹۰ دستگاه گندزدایی برای تأسیسات آبرسانی روستاهای شهرستان نیشابور در مدار بهره‌برداری است.

مدیر شرکت آب و فاضلاب نیشابور بیان کرد: آزمایشگاه جدید شیمیایی و تجمیع تمامی آزمایشگاه‌ها در یک فضای واحد به منظور ارتقاء سطح کیفی خدمات شرکت آب و فاضلاب شهرستان نیشابور با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد ریال راه‌اندازی شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول