اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

میراحمدی: ایران و سوریه در ژئوپلتیک منطقه نقش مهمی دارند

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تشریح توافق‌ها و محورهای همکاری‌های امنیتی-پلیسی میان ایران و سوریه، اظهار کرد: دو کشور در منطقه و جهان اسلام از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار مهمی برخوردارند.

میراحمدی: ایران و سوریه در ژئوپلتیک منطقه نقش مهمی دارند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، سیدمجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در ادامه ملاقات‌ها ودیدارهای خود با مقامات جمهوری عربی سوریه، روز سه‌شنبه با «حمود صباغ» رئیس مجلس سوریه و رئیس دفتر شورای‌عالی امنیت ملی این کشور دیدار کرد.

وی با تشریح توافق‌ها و محورهای همکاری‌های امنیتی-پلیسی، اظهار کرد: دو کشور در منطقه و جهان اسلام از موقعیت ژئوپلیتیکی بسیار مهمی برخوردارند.

معاون وزیر کشور با یادآوری توطئه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی و ضداستعماری واستکباری ایران، افزود: این انقلاب، برای آمریکا غیرقابل تحمل بود و از آن زمان تاکنون دست به توطئه‌های گوناگون زده است.

میراحمدی با اشاره به تحریک صدام و ایجاد جنگ تحمیلی علیه مردم ایران، ادامه داد: در آن شرایط سخت، سوریه به ریاست مرحوم حافظ اسد، تنها کشور عربی، در کنار ما بود.

وی خاطرنشان کرد: ملت و مسئولان جمهوری اسلامی نیز متقابلا در تمام صحنه‌ها و سختی‌ها کنار مردم و دولت سوریه بوده‌اند که نقطه اوج آن مقابله با تروریست‌های ساخته و پرداخته رژیم صهیونیستی و آمریکا بود.

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور، اضافه کرد: در حالیکه بیش از۷۰ درصد سوریه به تصرف تروریست‌ها درآمده بود، فرزندان شجاع ملت ما و شما در یک سنگر جنگیدند و خون پاک شهیدان ایرانی و سوری ممزوج و در یک سنگر بر زمین ریخته شد، اما شکست را بر دشمنان تحمیل کردند.

میراحمدی تصریح کرد: امروز هم دو کشور در حمایت از جبهه مقاومت برای ایستادگی در برابر رژیم تروریستی و کودک‌کش صهیونیستی، متحد و یکپارچه عمل می‌کنند و جبهه مقاومت در آستانه پیروزی است.

 وی خاطرنشان کرد: ما معتقدیم اشغالگران باید خاک سوریه را ترک کنند و ارتش شجاع سوریه به بازدارندگی در مقابل تهدیدات رژیم صهیونیستی برسد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با برشمردن مشترکات دو کشور، اظهار کرد: هدف رژیم صهیونیستی از حمله به نیروهای جبهه مقاومت، تنها گذاشتن سوریه در مقابل رژیم تجاوزگر است، اما جبهه مقاومت قدرت‌آفرین و بازدارنده در مقابل تهدیدات دشمنان است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول