اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

حال یکی از مجروحان حادثه نی‌ریز وخیم است

به دنبال حادثه بامداد امروز در پاسگاه ایست و بازرسی قطرویه نی‌ریز ۴ نفر مجروح شدند که حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است.

حال یکی از مجروحان حادثه نی‌ریز وخیم است

به گزارش خبرگزاری فارس از نی‌ریز، خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان نی‌ریز با حضور میدانی در بیمارستان نی‌ریز جویای وضعیت درمانی مجروحان حادثه بامداد امروز در پاسگاه ایست و بازرسی قطرویه شد.

بر اساس اعلام مسوولان درمان بیمارستان، یکی از مجروحان از ناحیه پا و یکی دیگر از ناحیه پهلو مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند که اکنون حال مساعدی دارند.

همچنین یکی از مجروحان از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح چهارم که از ناحیه گردن مورد اصابت قرار گرفته که اکنون در اتاق عمل تحت عمل جراحی قرار دارد و شرایط جسمی وی وخیم گزارش شده است.

به گزارش فارس، ساعت یک بامداد امروز دهم بهمن‌ماه ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز در راستای طرح برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک شده و دستور ایست دادند که سواری پژو پس از طی مسافتی کوتاه متوقف و 4 نفر شرور مسلح از خودرو پیاده شده و به سمت ماموران انتظامی شهرستان نی‌ریز اقدام به تیراندازی کرده و سریعا از محل متواری شدند.

در این حادثه دلخراش ۲ تن از ماموران نیروی انتظامی به نام‌های شهید رضا شاهسونی و شهید علی شاهسونی نیز شهادت رسیدند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول