اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰۰ عنوان برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۰ عنوان برنامه در دهه فجر توسط سپاه فتح استان اجرا می‌شود.

سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با ۱۰۰ عنوان برنامه به استقبال دهه فجر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سرهنگ سعید برومندزاده در جمع خبرنگاران با گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: بهمن، ماه سرنوشت ملت ایران و پیروزی بر استکبار بود که ستاد بزرگداشت دهه فجر در سپاه فتح استان تشکیل و برنامه‌های متعددی در دستور کار است.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: ستاد بزرگداشت دهه فجر سپاه فتح، ۱۰۰ عنوان برنامه با ۷۰۰ برنامه را در سطح استان تهیه و تدارک دیده است.

وی با بیان اینکه شعار دهه فجر امسال "جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن" است گفت: برنامه‌های سپاه تا سطح روستا و بخش ها برگزار می‌شود.

این مسوول عنوان کرد: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نواختن زنگ پیروزی انقلاب در مدارس، رژه خودرویی و موتوری، غبار روبی گلزار شهدا، جشنواره متعدد ورزشی، برگزار میز خدمت به جهت سهولت در دسترسی مردم به مسوولان، تولید محتوای فرهنگی با محوریت تبیین خدمات نظام، اعزام دانشجویان و دانش آموزان در قالب کاروان پیشرفت، اعزام تیم پزشکی به مناطق کمتر برخوردار استان و اجرای سرودهای خیابانی و پاتوقی اشاره کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح بیان کرد: برگزاری جشن پیروزی انقلاب در شهرها و برگزاری اعیاد شعبانیه روز پاسدار و جانباز، همچنین برگزاری رویداد رویداد فرهنگی رسانه‌ای تحت عنوان هشتگ ایران قوی و نمایشگاه‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های سپاه در دهه فجر است.

سرهنگ برومندزاده به پروژه‌های عمرانی سپاه فتح در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: از مجموعه ۱۲۰ پروژه آبرسانی بیش از ۱۰۰ پروژه به نتیجه رسیده و تعداد کمی مانده که تلاش داریم به دهه فجر برسند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول