اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

مهلت سه ماهه استاندار به شورای شهر کرمانشاه برای حل اختلافات

استاندار کرمانشاه، فرصتی سه ماهه برای رفع مشکلات حوزه شهری و اختلافات موجود به اعضا شورای اسلامی شهر کرمانشاه داد و گفت: برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در غیبت و عدم حضور در جلسات رکوردار هستند.

مهلت سه ماهه استاندار به شورای شهر کرمانشاه برای حل اختلافات

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه شامگاه نهم بهمن‌ماه که با حضور ۹ نفر از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه به منظور بررسی مشکلات این شورا برگزار شد، رأی مردم را رکن بی‌بدیل نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: مردم جزء و رکن لاینفک و بی‌بدیل نظام اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه شورا اسلامی شهر مصوب قانون اساسی است، خاطرنشان کرد: شورای اسلامی باید برای شهر مایه خیر باشد.

استاندار کرمانشاه با تأکید به برگزاری جلسات و گفت‌وگو استانداری با شورای شهر به شرط رسیدن به نتیجه و حل مشکل، تصریح کرد: اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه همه در کنار یکدیگر در مدیریت شهر مسوول هستند.

وی با گله‌مندی از غیبت زیاد برخی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در جلسات و عدم تشکیل به‌موقع جلسات، به کارگیری نزدیکان و بستگان، سوءاستفاده از ماده ۱۰۰، ساخت و سازهای غیرمجاز، تصریح کرد: شورای اسلامی شهر کرمانشاه در غیبت جلسات رکورد زده است.

صحرایی فرصتی سه ماهه برای رفع مشکلات حوزه شهری و اختلافات موجود بین اعضا شورای اسلامی شهر کرمانشاه داد و متذکر شد: اگر این مشکلات طی این سه ماه حل و فصل نشد؛ مجموعه‌ مفصلی از پرونده‌ها را تحویل افکار عمومی خواهم داد.

وی با تأکید بر حل مشکلات شهری کرمانشاه در جمع‌آوری سگ‌های ولگرد و ساماندهی ضایعات و نخاله در مناطق حاشیه شهر، گفت: این سه وظیفه در وهله اول باید به نتیجه برسد تا به سراغ دیگر وظایف برویم.

محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه نیز در ادامه با اشاره به به گزارش وضعیت شورای اسلامی این شهر به هیأت حل اختلاف مرکزی، گفت: جلساتی با حضور تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر کرمانشاه در مرکز برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه مباحثی در رابطه با انحلال شورای شهر کرمانشاه مطرح شد.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: رئیس شورای شهر در این رابطه درخواست برگزاری جلسه‌ای با حضور استاندار از باب تعامل و همکاری در راستای بررسی اتفاقات شورای اسلامی شهر را داشتند که امروز برگزار شد.

خسرو زرافشانی، رئیس شورای اسلامی شهر کرمانشاه نیز، گفت: امروز اینجا جمع شدیم تا اختلافات را کنار بگذاریم تا ان‌شاءالله با برگزاری جلسات مرتب و منظم به وظیفه ذاتی و قانونی خود عمل کنیم.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول