اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

الفتی: مدال بازی‌های آسیایی مسئولیت مرا سنگین‌تر کرده است

ژیمناست کشورمان گفت: مدال نقره بازی‌های آسیایی انتظارات را از من بیشتر کرده و امیدوارم شرمنده نشوم.

الفتی: مدال بازی‌های آسیایی مسئولیت مرا سنگین‌تر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک هنری ایران در خصوص شرایط خود جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک اظهار داشت: خدا را شکر شرایط نسبتاً خوبی دارم و حدود 10 روز است که تمرینات تخصصی را زیر نظر کادرفنی تیم ملی آغاز کرده‌ام. خوشبختانه امکانات تمرینی، اسکان و تغذیه مناسب فراهم است و مشکلی در این خصوص نداریم.

وی عنوان کرد: مسابقات کسب سهمیه شرایط خاصی دارد و همه بزرگان ژیمناستیک جهان در آن شرکت دارند. ‌امیدوارم بتوانم نتایج قابل قبولی در این مسابقات به دست بیاورم. نمی‌توان از الان نتایج را پیش‌بینی کرد چون ژیمناستیک رشته‌ای غیر قابل پیش‌بینی است و امکان رخ دادن هر اتفاقی وجود دارد.

الفتی ادامه داد: مدال نقره‌ای که در بازی‌های آسیایی کسب کردم مسئولیت من را سنگین‌تر و انتظارات را بیشتر کرده است؛ ‌امیدوارم بتوانم شرمنده مردم نشوم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مربیان تیم ملی زحمات زیادی برای ما می‌کشند که باید از آنها تشکر کنم. همچنین از فدراسیون ژیمناستیک و هیات ژیمناستیک قزوین به دلیل فراهم کردن شرایط مناسب اردویی سپاسگزارم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول