اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شهدای اطلاعات مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین شهدا

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: شهدای اطلاعات جزو مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین، اما مقتدرترین شهدا هستند زیرا از تمام تعلقات دنیوی چشم پوشیدند.

شهدای اطلاعات مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین شهدا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه امروز در اجلاسیه شهدای اطلاعات و عملیات سپاه حضرت نبی اکرم (ص) که همزمان با سراسر کشور در کرمانشاه برگزار شد، شهدای اطلاعات را مظلوم‌ترین و مقتدرترین شهدا خواند.

وی با بیان اینکه نهم بهمن‌ماه به نام روز اطلاعات سپاه نام‌گذاری شده است، اظهار داشت: روز بزرگداشت اطلاعات سپاه به یاد شهید حسن باقری و سایر شهدای گمنام این مجموعه نام‌گذاری شده و هرساله در مراکز استان‌ها مراسمی برای پاسداشت یاد این شهیدان برگزار می‌شود. 

جانشین فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: استان کرمانشاه ۹ هزار و ۸۰۰ شهید را تقدیم آرمان‌های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران کرده که ۹۶ شهید از سازمان اطلاعات بوده‌اند از جمله شهید امیدزاده که در سوریه به دست رژیم کودک‌کش صهیونیستی به شهادت رسید.

وی با بیان اینکه شهدا چراغ راه ما هستند، گفت: خانواده معظم شهدا نیز همواره ادامه‌دهنده راه این شهیدان هستند و حمایت خود را از انقلاب به نمایش گذاشته‌اند و شهدای اطلاعات جزو مظلوم‌ترین و گمنام‌ترین، اما مقتدرترین شهدا هستند زیرا از تمام تعلقات دنیوی چشم پوشیدند.

قنبری در ادامه داد: اهمیت و جایگاه اطلاعات امروزه بر کسی پوشیده نیست و به لطف خداوند متعال نیروهای توانمند و متخصص در سازمان اطلاعات حضور دارند که با اشراف اطلاعاتی خود مانع رسیدن دشمن به اهداف خود شده‌اند. 

وی ادامه داد:  سازمان اطلاعات سپاه در کنار سایر مراکز در راستای امنیت کشور حرکت می‌کند و استان کرمانشاه به واسطه شرایط مرزی نیاز به اشراف اطلاعاتی کاملی دارد که به لطف خداوند مشکلی در این حوزه نداریم.

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول