اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

هیچ شهری در مدار قرمز رنگ وجود ندارد؛ آلودگی هوا کاهش یافت

بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، هم اکنون هیچ یک از شهرهای کشور در مدار قرمز قرار نداشتند و برخی از شهرها در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارند.

هیچ شهری در مدار قرمز رنگ وجود ندارد؛ آلودگی هوا کاهش یافت

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران توانا؛ بر اساس اطلاعات سامانه پایش کیفی هوای کشور، هم اکنون در نهم بهمن شهرستان‌ باقر شهر و پاکدشت به ترتیب با شاخص آلایندگی 114 و 129  در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد این در حالی است که در چند روز اخیر با شاخص زیر صد در شرایط مطلوبی قرار داشتند.

گفتنی است روز گذشته سه شهر با شاخص آلایندگی 500 در شرایط خطرناک قرار داشتتند اما با وجود باد و باران به کاهش شدید آلودگی هوا منجر شد و هم اکنون در شرایط سالم یا قابل قبول اعلام شد.

همچنین استان خراسان جنوبی شهرستان نهبندان و استان کرمان میدان دمشق به ترتیب با شاخص آلایندگی 122، 137 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار گرفت.

قابل ذکر است که در بخش های جنوبی کشور استان خوزستان شهرستان بهبهان با شاخص آلایندگی 138 و استان خوزستان ایستگاه اهواز با عدد 103 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس اعلام شد.

شایان به ذکر است که در استان اصفهان ایستگاه احمدآباد، کردآباد، قهجاورستان و زینبیه نیز در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و در مدار نارنجی رنگ قرار دارند.

با توجه به روزهای اخیر و میانگین کیفیت هوای کشور، هم اکنون هیچ یک از شهرها در بخش‌های مختلف در تقسیم بندی اشخص آلودگی هوا در مدار قرمز رنگ وجود نداشتند.

پایان پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول