اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه عمرانی مناطق الحاقی شهر ایلام

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی ایلام گفت: برای اجرای پروژه‌های عمرانی مناطق حاشیه‌ای که به تازگی به شهر ایلام ملحق شده‌اند، ۱۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است.

تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال به اجرای پروژه عمرانی مناطق الحاقی شهر ایلام

حمید مجیدی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، صبح دوشنبه ۹ بهمن ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: پیرو رایزنی‌ها و پیگیری‌های متعدد اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری با دستگاه‌های متولی، ۵ منطقه حاشیه‌ای به شهر ایلام ملحق و در آینده نزدیک کارهای عمرانی در این مناطق انجام خواهد شد. 

 وی افزود: در جلسه اخیر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام، اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پروژه های عمرانی مصوب شد که در این مناطق کار جدول‌گذاری و ... انجام شود و امیدواریم اعضای شورای اسلامی شهر ایلام  به این مصوبه بدون وقفه رای مثبت دهند تا مناطق حاشیه و ساکنان این مناطق از بلاتکلیفی بیرون و استارت کارها و پروژه‌های عمرانی در این مناطق زده شود. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر ایلام ادامه داد: در شورای ششم و خاصه شهردار ایلام نگاه ویژه‌ای به مناطق حاشیه شهر وجود دارد و اعتبارات خوبی برای توسعه مناطق حاشیه شهر در بودجه ۱۴۰۲ و همچنین در بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۳ پروژه های مناسبی لحاظ و پیش بینی شده است. 

مجیدی خاطرنشان کرد: در سال ۱۴۰۳ پروژه‌های خوب عمرانی هم در هسته مرکزی و مرکز شهر و هم در مناطق حاشیه پیش بینی شده که حمایت متولیان امور عمرانی در شهر ایلام را می‌طلبد تا مشکلات و موانع ایجاد شده بر سر راه  این پروژه‌ها مرتفع شود. 

وی اظهار داشت: در حال رایزنی‌ با شهردار و مدیرکل راه و شهرسازی و کلیه مسئولین مرتبط در جهت الحاق مناطق دیگر، از حاشیه شهر به شهر ایلام از جمله منازل و زمین‌های موجود در محدوده دهکده المپیک، قسمت‌هایی از رزمندگان و جانبازان و دیگر مناطقی که فعلاً به شهر ملحق نشده اند، جهت اولویت قراردادن این مناطق در بررسی طرح تفصیلی هستیم که انشاءالله در آینده نزدیک با گنجاندن این مناطق، در طرح تفصیلی و الحاق به شهر گام بلندی در جهت توسعه شهری و کمکی در جهت اجرای پروژه‌های عمرانی در این مناطق انجام می‌شود. 

وی در پایان گفت: انتظار می‌رود تمام متولیان امر در این زمینه همکاری لازم را با شهرداری داشته باشند تا پروژه‌های عمرانی لحاظ شده در بودجه سال ۱۴۰۳ را در مناطق مختلف شهر انجام دهند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول