اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

اقدام جالب دانش آموز فیروزآبادی در حمایت از انصار الله یمن

دانش آموز اهل فیروزآباد استان فارس پس از کسب رتبه دوم نهمین دوره رویداد جهانی جایزه اربعین، جایزه ۸۰۰ یورویی خود را به انصار الله یمن اهدا کرد.

اقدام جالب دانش آموز فیروزآبادی در حمایت از انصار الله یمن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمدتقی محرابی دانش آموز پایه دوازدهم رشته انسانی مدرسه نمونه دولتی امام رضا علیه السلام شهرستان فیروزآباد استان فارس، است.

این دانش آموز فیروزآبادی در رویداد جهانی جایزه اربعین در بخش «سفرنامه» موفق به کسب رتبه دوم شد و پس از دریافت جایزه خود با صدور بیانیه ای، جایزه ۸۰۰ یورویی خود را به انصارالله یمن اهدا کرد.

در بیانیه محمد‌تقی محرابی؛ دانش آموز فیروزآبادی آمده است؛

در روزگاری که آمریکای جهانخوار، انگلیس مکار و صهیونیست جنایتکار، عرصه را بر مردم غزه تنگ کرده اند برادران قهرمانمان در جنبش انصار الله یمن به نمایندگی و دفاع از همه مستضعفان مستقیماً پنجه در پنجه مستکبران انداخته اند.

این کمترین برادرشان؛ محمدتقی محرابی دانش آموز سال دوازدهم رشته انسانی مدرسه امام رضا علیه السلام شهرستان فیروزآباد فارس بر دست و بازوی قدرتمند همه مجاهدان مقاومت اسلامی در سراسر عالم بوسه می زنم و بر این بوسه افتخار می کنم.

ضمن تشکر از دست اندرکاران رویداد عمیق فرهنگی جایزه جهانی اربعین به نیابت از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی پاداش نقدی خود را به برادران شجاعم در جنبش انصار الله یمن تقدیم می نمایم.

والعاقبه للمتقین.

محمدتقی محرابی، کم سن‌ترین برگزیده نهمین دوره جهانی اربعین است و اثر خود را در قالب سفرنامه و با عنوان«پیاده روی دل» ارائه کرده است.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول