اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  جامعه

وجود 79 ساختمان نا ایمن در تهران

عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: ۱۲۹ ساختمان پرخطر در تهران وجود دارد و آتشنشانی اعلام کرده است و توانسته‌اند این عدد را به ۷۹ ساختمان برسانند.

وجود 79 ساختمان نا ایمن در تهران

به گزارش خبرنگار توانا؛ سوده نجفی عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران امروز در دویست و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به صحبت های مهدی چمران رئیس شورای شهر درباره بیمارستان گاندی گفت: استفاده از نمای کامپوزیت خطرناک است و باعث بیشتر شدن این آتش سوزی شد اما تذکر من درباره برخی مراکز ایمنی در تهران است که اقدامی برای آن‌ها صورت نگرفته است.

وی افزود: ۱۲۹ ساختمان پرخطر در تهران وجود دارد و آتشنشانی اعلام کرده است و توانسته‌اند این عدد را به ۷۹ ساختمان برسانند، اما همچنان نیاز به کار است و برخی ساختمان‌ها به دلیل نا ایمنی بیشتر مثل بیمارستان گاندی هستند که ۵ بار اخطار دریافت کردند.

نجفی اشاره کرد: برخی ساختمان‌ها مثل پردیس تئاتر شهرزاد فاقد برخی استانداردها است و اخطار کتبی هم داده شده است، درمانگاه منطقه ۶ که برای خود شهرداری است اما اقدامی برای آن صورت نگرفته است؛ سوال بنده از قوه قضاییه و شهرداری این است که با وجود اخطارات آتشنشانی اگر در یکی از این ساختمان‌ها اتفاقی رخ دهد چه می‌شود کرد.

 عضو هیت رئیسه شورا ادامه داد: باید اقدام عملی مناسب برای مقابله با این ساختمان‌ها صورت بگیرد، اخطارهای ما بیشتر جنبه تشریفاتی دارد. بیمارستان گاندی زنگ خطری است برای ساختمان‌های دیگر که اگر اقدامی صورت نگیرد فاجعه رخ خواهد داد بنده از شهرداری میخواهم با قید فوریت اقدام کند.

مهدی چمران رییس شورای شهر تهران افزود: این اقداماتی که کمیته ایمنی آغاز کرده است بسیار خوب است و باید اقدام فوری کند و منتظر هیچ نهادی نباشد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول