اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دیگر رسانه ها

عضو دفتر سیاسی انصارالله: آمریکا و انگلیس منتظر ضربات دردناک یمن باشند

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن یادآور شد: آمریکا و انگلیس در صورت ادامه تجاوز نظامی به یمن باید مسؤولیت آن را بپذیرند و منتظر ضربات دردناک ما باشند.

عضو دفتر سیاسی انصارالله: آمریکا و انگلیس منتظر ضربات دردناک یمن باشند

فارس‌پلاس؛ دیگر رسانه‌ها - «علی القحوم» با اشاره به اینکه عملیات بزرگ ارتش یمن در حمایت از فلسطین با اجماع ملی همه ارکان کشور از ملت و رهبران و نهادهای نظامی و امنیتی در جریان است، گفت: این موضع ملت یمن در حمایت از فلسطین تا پیروزی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی ادامه دارد و عملیات در دریای سرخ فقط با پایان تجاوز به غزه و لغو محاصره آن متوقف می شود.

عضو دفتر سیاسی انصارالله همچنین یادآور شد: عملیات نیروهای مسلح یمن در دریای سرخ و باب‌المندب هیچ تهدیدی برای امنیت دریانوردی و تجارت بین‌المللی به شمار نمی‌رود و تنها تهدید در این زمینه، حضور نظامی غیرقانونی و برخلاف قوانین بین‌المللی آمریکا و انگلیس است.

القحوم در ادامه یادآور شد: کشورها و کشتی‌هایی که حامی رژیم صهیونیستی نیستند و ارتباطی با آن ندارند، برای عبور از دریای سرخ هیچ نگرانی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه کشورهای جهان فریب ادعاهای دروغین آمریکا و انگلیس برای وارونه نشان دادن موضوع و خدشه دار کردن تصویر یمن را نخورند، گفت: زیرا این عملیات فقط در راستای یاری مردم مظلوم فلسطین است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در پایان اظهار کرد: از کشورهای جهان به ویژه کشورهای همسایه و اتحادیه اروپا می‌خواهیم که وارد بازی آمریکا و انگلیس برای نجات رژیم موقت صهیونیستی نشوند و جامعه جهانی نیز برای توقف جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و لغو محاصره آن فشار وارد کند زیرا این تنها راه جلوگیری از گسترش دامنه درگیری‌ها است.

القحوم در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: آمریکا و انگلیس نیز در صورت ادامه تجاوز به یمن باید مسوؤلیت این اقدام خود را بپذیرند و منتطر ضربات دردناک یمن باشند.

وی در پایان عنوان کرد: تجاوز آمریکا و انگلیس به یمن هیچ نتیجه‌ای برای آنها و رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و یمن همه مؤلفه‌ها و امکانات پاسخگویی به این تجاوزها را در اختیار دارد.

پایان پیام/ت

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول