اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

نوری: تیم ملی در فاز هجومی از بهترین‌های آسیا است

هافبک اسبق تیم ملی گفت: تیم ایران در فاز تهاجمی جزو بهترین‌های آسیا است.

نوری: تیم ملی در فاز هجومی از بهترین‌های آسیا است

محمد نوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس، درخصوص عملکرد تیم ملی در 3 بازی مرحله گروهای جام ملت‌های آسیا و صعود به عنوان صدرنشین گروه C به مرحله بعدی، اظهار داشت: خداراشکر تیم کشورمان توانست با حداکثر امتیاز صعود کند. در تورنمنت‌ها مهم امتیاز و برد است. مهم این است که بتوانید مرحله به مرحله بالا بروید. به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. 

وی افزود: از نظر فنی، تیم ایران بازی به بازی بهتر شد. به خصوص در بازی سوم که خیلی خوب کار کرد. امیدوارم مرحله بعد هم همینطور پرقدرت، بازی به بازی برنده شوند و ان‌شاالله به قهرمانی برسند. تیم ملی این پتانسیل را دارد و مطمئنا می‌تواند جام را به کشورمان بیاورد. برای کادرفنی و تک تک بازیکنان، آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درخصوص انتقادات مطرح شده اخیر و گلایه کادرفنی تیم ملی از برخی انتقادات، گفت: انتقاد اگر سازنده و به نفع تیم باشد، خوب است. باید از تیم ملی حمایت کرد. به هرحال این تیم از 9 بازی 3 امتیاز گرفته است. نحوه بازی هم بازی به بازی بهتر شد. به نظرم الان انتقاد جایز نیست. باید از کادرفنی و بازیکنان حمایت کرد تا ان‌شاالله مسیرشان را با قدرت و خیلی خوب جلو بروند.

مربی تیم ملوان درمورد بازی بعدی با سوریه و همچنین مسیر تیم ملی تا فینال این مسابقات، عنوان کرد: بازی با سوریه می‌تواند یک بازی تدارکاتی و یک پیش بازی خوب برای مصاف احتمالی با ژاپن باشد. سوریه هم تیمی مانند فلسطین چغر است. از لحاظ فیزیکی شرایط خوبی دارند اما از نظر کیفی در حد و اندازه بازیکنان ما نیستند.

هافبک اسبق تیم ملی درمورد عملکرد 2 بخش دفاعی و هجومی این تیم در تورنمنت فعلی، گفت: تیم ملی در فاز تهاجمی جزو بهترین‌ها و خیلی قوی است. حضور طارمی و آزمون قطعا تاثیر مهمی دارد. درفاز دفاعی هم کمی کار دارند. هرچند که بازی به بازی بهتر شدند اما تیم ملی باید در بحث حمله سریع و ضدحمله حریف مانند گلی که از تیم امارات خوردیم، بیشتر کار کند. قطعا با تجارب کادرفنی این نقیصه برطرف می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول