اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

پنجمین همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت برگزار می‌شود

پنجمین همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی در استان خراسان شمالی برگزار می‌شود.

پنجمین همایش نغمه‌سرایان اهل‌سنت برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، پنجمین همایش و کارگاه نغمه‌سرایان اهل سنت در شهرستان بجنورد استان خراسان شمالی به همت سازمان بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی کشور از ۹ تا ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

موسی‌ الرضا رحیمی مسئول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس اظهار داشت: همایش نغمه‌سرایان اهل سنت برای پنجمین سال برگزار می‌شود که امسال با حضور ۱۰ گروه و نمایندگان استان‌های شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، گلستان، گیلان، هرمزگان، کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این همایش در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای وحدت مسلمانان و یکپارچگی بین همگان برگزار می‌شود گفت: گروه‌های موسیقی عرفانی در این همایش در مدح پیامبر اسلام، اهل بیت(ع)، شهدا، نظام جمهوری اسلامی و ... به صورت گروهی و انفرادی اجرای برنامه خواهند داشت. شاعران و نویسندگان اهل سنت این آثار هم در همایش حضور خواهد داشت.

 

جزییات برگزاری همایش نغمه‌سرایان اهل سنت

رحیمی ادامه داد: از هر استان گروه‌های برگزیده و برتر در همایش حضور دارند و در پایان هم تندیس و لوح یادبود همایش به آنان ارائه می‌شود.

مسئول بسیج مداحان و هیأت‌های مذهبی خراسان شمالی در پایان خاطرنشان کرد: همزمان با این همایش کارگاه آموزشی فرق و مذاهب هم برگزار می‌شود و به افراد شرکت‌کننده گواهی این دوره آموزشی ارائه خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول