اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  سایر حوزه ها

حدادی: تشکیل شورای عالی ورزش بخشی از دغدغه قهرمانان را حل می‌کند

ملی‌پوش سابق دوومیدانی گفت: مسکن قهرمانان یکی از مسائل و دغدغه های اصلی ورزشکاران است و خوشبختانه در شورای عالی ورزش که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، به طور جدی به این موضوع پرداخته شد.

حدادی: تشکیل شورای عالی ورزش بخشی از دغدغه قهرمانان را حل می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس، احسان حدادی با اشاره به اشراف کامل وزیر ورزش و جوانان به نیازها و شرایط ورزشکاران گفت: آقای هاشمی پیش از این معاون سازمان تربیت بدنی و رئیس کمیته ملی المپیک نیز بوده و از انجاییکه سالهاست که پست های مدیریتی در ورزش داشته‌اند از دغدغه‌ها و نیازهای ورزشکاران مطلع هستند.

وی افزود: در حال حاضر مسئله مسکن قهرمانان یکی از مسائل و دغدغه های اصلی ورزشکاران کشورمان است و همین امر موجب کم انگیزگی در قهرمانان شده است که خوشبختانه در شورای عالی ورزش که با حضور و حُسن توجه رئیس جمهور برگزار شد، به طور جدی به این موضوع پرداخته شد.

قهرمان پرتاب دیسک کشورمان خاطرنشان ساخت: امیدوارم با پیگیری های صورت گرفته در کشور ما همچون دیگر کشورها زمانیکه ورزشکار موفق به کسب مدال المپیک و افتخارآفرینی برای کشورش می‌شود دیگر دغدغه مسکن نداشته باشد و قهرمانان‌مان بتوانند صاحب مسکن شوند.

در ادامه حدادی به نزدیک بودن المپیک پاریس اشاره کرد و گفت: کسب مدال در رشته دوومیدانی بسیار متفاوت از سایر رشته ها است و نیازمند برنامه ریزی ۱۰ الی ۱۲ ساله است و ما در صدسال گذشته که این رشته وارد ایران شده است فقط در المپیک ۲۰۱۲ موفق به کسب مدال شدیم که امیدوارم با برنامه‌ریزی خوب و تعیین رئیس برای فدراسیون دوومیدانی خیلی زود بتوانیم صاحب مدال المپیک در این رشته ورزشی شویم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول