اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر

مدیرعامل نفت گچساران به همراه تنی چند از مسوولان در روز پدر از خانواده جان باخته و دو خانواده آسیب دیده شرکت نفت بازدید به عنوان آورد.

اقدام خوب مسوولان نفت گچساران در روز پدر

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران غلامرضا کمالی در دیدار با دو پرسنل حادثه دیده ناشی از کار و همچنین خانواده مرحوم‌ عزیزیان با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمان گفت: حفظ و پاسداشت منابع انسانی در صنعت نفت باید همواره مورد توجه مدیران و روسا قرار گیرد.

وی بیان کرد: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با توجه به مسولیت خطیر خود و پراکندگی مناطق عملیاتی باید با نهایت دقت به منظور حفظ، نگهداشت و تکریم اصلی ترین سرمایه های شرکت و مهم ترین عامل تولید مدنظر قرار دهیم.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران خاطرنشان کرد: تحقق تولید بیش از 100 درصدی نفت و گاز در شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به عنوان قلب نفت ایران مرهون تلاش و مجاهدت شبانه روزی کارکنان این شرکت است.

کمالی عنوان کرد: با همت و تلاش همه کارکنان در ستاد و مناطق عملیاتی، این شرکت موفق شده است مطابق سیاست گذاری های بالا دستی تولید نفت و گاز را در سال جاری رقم زند .

مدیرعامل نفت گچساران ادامه داد: مردان صنعت نفت تحریم های دشمنان را بی اثر کردند تا عزت امروز ما رقم بخورد.

مدیرعامل نفت و گاز گچساران به همراه مدیران ارشد این شرکت بمناسبت روز پدر و ولادت حضرت علی علیه السلام به دستور مقام عالی وزارت نفت با دو پرسنل حادثه دیده ناشی از کار؛ کاظم تاسا و علیرضا صیادی و همچنین خانواده مرحوم‌ عزیزیان ، دیدار و از آنها دلجویی کردند.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول