اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شادی‌آفرینی محور برنامه‌های فرهنگی کرمانشاه در ۴۵ سالگی انقلاب

سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: محور اصلی برنامه‌های فرهنگی در چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی شادی‌آفرینی در سطح استان خواهد بود.

شادی‌آفرینی محور برنامه‌های فرهنگی کرمانشاه در ۴۵ سالگی انقلاب

پوریا جلالی، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در تشریح برنامه‌های فرهنگی دهه فجر به اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر از ۱۵ تا ۲۲ بهمن‌ماه در ۲ سینمای فرهنگ و آزادی شهر کرمانشاه اشاره کرد.

وی اشاره‌ای هم به برگزاری جشنواره موسیقی فجر از ۲۵ تا ۲۸ بهمن‌ماه با حضور گروه‌های موسیقی از کرمانشاه و استان‌های همجوار داشت و افزود: جشنواره سرود استانی، جشنواره هنرهای تجسمی و جشنواره شعر فجر با حضور شاعران برجسته‌ای هم از دیگر برنامه‌های تدارک دیده است.

برنامه‌های هنری، جنگ‌های شادی، رویدادهای خیابانی نمایشگاه عکس و کاریکاتور، برگزاری سرود و تواشیح در سطح معابر و خیابان‌ها، برگزاری ارکسترهای بزرگ ۱۰۰ نفره در خیابا‌ن‌ها با موضوعات ملی و انقلابی؛ از دیگر برنامه‌های تدارک دیده به مناسبت دهه مبارک فجر است که جلالی به آن‌‌‌‌ها اشاره کرد و گفت: محور اصلی برنامه‌های فرهنگی در چهل و پنجمین پیروزی انقلاب اسلامی شادی‌آفرینی در استان خواهد بود.

وی در ادامه، از افتتاح ۲ مجتمع فرهنگی و هنری با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد در ایام دهه فجر خبر داد و افزود: علاوه بر دو مجتمع فرهنگی هنری دانش و بیستون ۲ هزار و ۲ هزار و ۵۰۰ متری، چندین پلاتو هم در ایام دهه فجر در کرمانشاه به بهره‌برداری خواهد رسید. 

پایان پیام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول