اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آغاز مراسم اعتکاف در مسجد جمکران با 2400 معتکف

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران از آغاز آیین معنوی اعتکاف با حضور 2 هزار و ۴۰۰ معتکف آقا و خانم در این مکان مقدس خبر داد.

آغاز مراسم اعتکاف در مسجد جمکران با 2400 معتکف

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام مهدی حسین آبادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به اینکه از وظایف مسجد مقدس جمکران برگزاری آیین اعتکاف است، اظهار کرد: این مراسم هر ساله در ایام البیض ماه رجب، دهه آخر ماه مبارک رمضان و همینطور به صورت فصلی در مواقع مختلف به صورت گروهی برگزار میشود.

وی ادامه داد: امسال نیز مطابق سال های گذشته در ایام رجبیه پذیرای 2 هزار و 400 نفر از معتکفین عزیز هستیم که از این تعداد ۱۲۰۰ نفر آقا در مسجد امام علی علیه السلام و ۱۲۰۰ نفر بانو در مسجد فاطمه الزهرا(س) حضور دارند.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه برنامه های متنوع فرهنگی با محوریت قرآن و صحیفه سجادیه در این ایام برای معتکفین برگزار خواهد شد، گفت: برای برگزاری این آئین معنوی ۲۰۰ نفر از خادمین مسجد مقدس جمکران در بخش های مختلف خدمت رسانی می کنند.

حسین آبادی افزود: باتوجه به اینکه در ایام اعتکاف مسجد امام علی(ع) در اختیار برادران است لذا در روزهای پنج شنبه، جمعه و شنبه مسجد مقام در اختیار بانوان زائر قرار نخواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پایان بخش برنامه های اعتکاف اعمال ام داوود است که قرائت دعای ام داوود را حاج عباس حیدرزاده انجام خواهد داد.

پایان پیام/ 78041

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول