اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

شگرد یک نانوایی که نان نمی‌پخت و پول پارو می‌کرد!

بازرسان تعزیرات حکومتی فارس در بازرسی از نانوایی‌های سطح استان متوجه شدند یک نانوایی در شهرستان داراب با استفاده از یک شگرد غیرقانونی نان نمی‌پزد اما پول پارو می‌کند!

شگرد یک نانوایی که نان نمی‌پخت و پول پارو می‌کرد!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس درباره لو رفتن شگرد تخلف یک نانوا در شهرستان داراب گفت: بازرسان تعزیرات حکومتی و جهاد کشاورزی شهرستان داراب هنگام بررسی نانوایی‌ها شگرد یک نانوایی متخلف برای داشتن درآمد بدون پخت و پز نان را کشف  کرده و متصدی آن را به جریمه محکوم کردند.

 غلامرضا سالاری در این باره اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان داراب به پرونده نانوایی متخلف که بیش از ۲۵ کارت بانکی متعلق به افراد مختلف در آن کشف شد رسیدگی کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: با بررسی بازرسان مشخص شد متصدی نانوایی مورد نظر با کشیدن این کارت‌ها، بدون پخت نان به دور زدن قانون و خرید آرد یارانه‌ای و در نتیجه درآمدزایی غیرقانونی اقدام می‌کرد.

سالاری گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام شگرد و اقدام غیرقانونی این واحد صنفی را محرز دانسته و متهم را به پرداخت یک میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی در حق دولت نیز محکوم کرد.

پایان پیام/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول