اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی گیلان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان از بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی استان خبر داد و گفت: ۶ محور مواصلاتی استان با بارش شدید برف روبرو هستند.

بارش برف در ۱۲ محور مواصلاتی گیلان

غلامعلی نیک فهم ملاسرایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت در تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در راه‌های مواصلاتی استان گیلان اظهار کرد: هم اکنون شاهد بارش شدید برف در محورهای رشت - امامزاده هاشم، پونل – خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۴۵ سانتیمتر، اسالم - خلخال با حداکثر ارتفاع برف ۴۵ سانتیمتر، بهارستان - آقچای با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، ماسال - گیلوان با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر و فومن - ماسوله با حداکثر ارتفاع برف ۵ سانتیمتر هستیم.

به گفته وی، محورهای امامزاده هاشم - رودبار، سیاهکل - دیلمان با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، توتکابن - حشمت آباد با حداکثر ارتفاع برف ۵ سانتیمتر، بره سر - قوشه لانه- کلیشم با حداکثر ارتفاع برف ۱۵ سانتیمتر، رودسر - لات محله با حداکثر ارتفاع برف ۵ سانتیمتر و بلوردکان - خصیب دشت با حداکثر ارتفاع برف ۱۰ سانتیمتر با بارش خفیف برف روبرو هستند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان در تشریح وضعیت محورها در مرز استان‌های همجوار نیز گفت: گردنه حیران در محور آستارا-اردبیل با بارش شدید برف روبرو بوده که ارتفاع آن به ۴۰ سانتی متر رسیده، گردنه کوهین در محور رشت-قزوین با بارش شدید برف و کولاک شدید، گردنه الماس در محور اسالم-خلخال با بارش شدید برف و ارتفاع برف به ۴۵ سانتی متر رسیده و همچنین محور زندانه در محور پونل-خلخال با بارش شدید برف و انسداد مسیر روبرو است. 

به گفته نیک فهم، انسداد محور پونل-خلخال از محدوده زندانه به سمت خلخال به دلیل احتمال ریزش و نبود ایمنی کافی همچنان برقرار است و ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی استان گیلان در جریان است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول