اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

تبعات ادغام صندوق‌های بازنشستگی

کارشناس رفاه و تامین اجتماعی گفت: ادغام صندوق‌های بازنشستگی امکان‌پذیر نیست، این ادغام به مانند ادغام آب و روغن است؛ دو چیزی که از جنس متفاوت هستند، ادغام آن‌ها تأثیری ندارد و تنها آن‌ها را به هم ریخته‌ایم.

تبعات ادغام صندوق‌های بازنشستگی

عباس اورنگ، کارشناس رفاه و تأمین اجتماعی در گفت وگو با خبرنگار رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس در ادغام صندوق‌های بازنشستگی و آثار آن در جامعه، اظهار کرد: ادغام صندوق‌های بازنشستگی امکان‌پذیر نیست، این ادغام به مانند ادغام آب و روغن است؛ دو چیزی که از جنس متفاوت هستند، ادغام آن‌ها تأثیری ندارد و تنها آن‌ها را به هم ریخته‌ایم.

کارشناس رفاه و تأمین اجتماعی ابراز کرد: زمانی ادغام معنا پیدا می‌کند که ابتدا بیاییم قواعد، مقررات و شرایط این صندوق‌ها را شبیه هم کرد، نمی‌شود با نرخ‌ها تعهد‌های متفاوت این‌ها را با هم ادغام کرد و در گام نخست باید فرآیند عضو‌گیری و بیمه پردازی را تغییر دهیم.

اورنگ ابراز کرد: در دولت تعدادی از بیمه شدگان و پرسنل تحت شمول تأمین اجتماعی قرار دارند و قاعده برخورد سازمان با کارکنان دولت و کاگران طبیعتا متغییر است و تبعیض می‌شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول