اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

برف مدارس تبریز را غیرحضوری کرد

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از غیرحضوری شدن مدارس تبریز و خسروشاه در 4 بهمن 1402 خبر داد.

برف مدارس تبریز را غیرحضوری کرد

صابر صادقیان امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر در شهرستان تبریز،  فعالیت آموزشی مدارس شهری و روستایی آموزش و پرورش نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه در  شیفت صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در دیگر مقاطع تحصیلی غیرحضوری می باشد.

وی افزود: فعالیت مدارس در شیفت بعد از ظهر نیز در صورت غیر حضوری شدن مدارس شهرستان تبریز از طریق صفحات رسمی آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی اطلاع رسانی خواهد شد.

صادقیان گفت: در روزهایی که به دلیل آلودگی و برودت هوا آموزش‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود، مدارس برقرار هستند و مدیر و عوامل اجرایی حسب ضرورت و تشخیص مدیر مدرسه موظفند با حضور در محل کار فرایند ارائه آموزش مجازی به دانش آموزان را ارزیابی و پایش نمایند.

وی ادامه داد: مدارس استثنایی در نواحی و مناطق اعلام شده در تمامی مقاطع تحصیلی در شیفت‌های صبح و بعد از ظهر غیر حضوری می‌باشد.

صادقیان اضافه کرد: فعالیت مراکز جامع آموزشی و توانبخشی برای انجام سنجش بدو ورود به پیش دبستان و دبستان، در نواحی و مناطق اعلامی تعطیل می باشد و زمان جدید مراجعه به اولیا محترم اطلاع رسانی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: آزمون سراسری پایش عملکرد یادگیری دانش‌آموزان پایه‌های دهم و یازدهم دوره دوم متوسطه مدارس استعدادهای درخشان، طبق برنامه اعلام شده از قبل راس ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ به صورت کشوری برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول