اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سیگار در گلستان

فرمانده مرزبانی گلستان گفت: با تلاش مرزبانان گلستان و همکاری مرزبانی مازندران، باند سازمان‌یافته قاچاق سیگار شناسایی و منهدم شد.

انهدام باند سازمان‌یافته قاچاق سیگار در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سرهنگ احمدرضا حاتمی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهارکرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مرزبانان و دریابانان شمال کشور با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت یک باند سازمان یافته مواد دخانی در شهرستان محمود آباد با خبر شدند. 

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی های ،قضائی مرزبانان و دریابانان این دو استان همجوار در بازدید از مکان شناسایی شده و تحت نظر، 10 نفر متهم را دستگیر و بیش از 8 میلیون نخ انواع سیگار خارجی قاچاق کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی گلستان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده در این عملیات را بالغ بر 800 میلیارد ریال عنوان کرد و خاطرنشان‌کرد: متهمان سیگارهای قاچاق را از مرزهای غربی کشور وارد و پس از بسته بندی از طریق دریا با استفاده از قایق های تندرو به کشور آذربایجان منتقل می کردند. 

وی ادامه داد: در این عملیات دو دستگاه جی پی اس، یک دستگاه تلفن ماهواره ای ثریا، هشت دستگاه تلفن همراه، یک عدد دوربین، 5 دستگاه خودروی سواری و کامیون،یک دستگاه موتور سیکلت ، 3 دستگاه قایق، یک دستگاه تراکتور متعلق به متهمان که در امر حمل و جابجایی کالاهای قاچاق مورد استفاده قرار میگرفتند توقیف گردیدند و پرونده تشکیل و از طریق مراجع قضایی تحت رسیدگی میباشد. 

فرمانده مرزبانی استان گلستان در پایان از عزم قاطع مرزبانان و دریابانان در مبارزه با قاچاق کالا و معضلات اجتماعی در استان خبر داد و از مردم خواست در صورت مواجهه با هرگونه مسائل امنیتی و انتظامی مراتب را از طریق پل اتباطی 110 به پلیس و مرزبانی استان گلستان اطلاع دهند.

پایان پیام/۸۳۰۲۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول