اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان گفت: انتخابات در نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است و مسوولیت اجرا نیز برعهده مردم است.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمد رضایی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کردستان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در همایش نقش احزاب و رسانه‌ها در انتخابات که در سالن اجتماعات صداوسیمای مرکز کردستان  برگزار شد، اظهار کرد: در فرآیندهای اجتماعی و ساحت‌های سیاسی گفتار و نوشتار باید به گونه‌ای باشد که عوام آن را متوجه شوند و خواص نیز آن را بپسندند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان با بیان اینکه شیوه بیان و نوع انتقال موضوعات انتخاباتی نیز باید براساس مطالب یاد شده باشد، افزود: در این بخش نقش احزاب و رسانه‌ها و جریان‌های سیاسی پررنگ‌تر است.

وی با تاکید بر اینکه هر میزان زبان جامعه هدف را متوجه شویم بهتر می‌توانیم مفاهیم را به آنها منتقل کنیم، گفت: در جامعه مدرن احزاب و رسانه‌ها نقش حلقه‌های میانی دارند.

رضایی با بیان اینکه امروزه کارآمدی و فناوری بیشتر مورد توجه و قضاوت نسل جدید بوده و وجود این دو ویژگی در اقناع جوانان اثرگذار است، افزود: انتخابات نظام جمهوری اسلامی همواره مردم پایه است و مسئولیت اجرا نیز برعهده مردم است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری کردستان از پیش‌بینی استقرار ۲ هزار صندوق رای در استان خبر داد و گفت: بررسی کاندیداها نیز تا ۱۹ بهمن اعلام خواهد شد.

وی یادآور شد: یکی از مباحث حائز اهمیت برای همه ما، مشارکت پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو است

رضایی با اشاره به اینکه کشور ما در منطق‌ ای قرار گرفته که با فضایی ناآرام و حضور نیروهای فراملیتی مواجه است، تصریح کرد: در دل این دریای متلاطم، جمهوری اسلامی ایران باثبات در منطقه ایستاده است و بدون شک یکی از مولفه‌های قدرت آن به پشتوانه مردمی بر می‌گردد. 

وی با بیان اینکه  یکی از نمادهای دموکراتیک بودن و مولفه‌های قدرت هر جامعه‌ای حضور مردم در پای صندوق‌های رای است، گفت: در تمامی کشورها با وجود توسعه فناوری، همچنان برای برگزاری انتخابات صندوق رای مستقر می شود و این بیانگر نقش و تاثیرگذاری حضور اقشار مختلف در این رویداد سیاسی است.

انتهای پیام ۲۳۳۰/۷۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول