اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

مردم چهارمحال و بختیاری از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر شروع بارش برف از امروز در استان و اعلام هشدار نارنجی، از مردم درخواست کرد تا از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

مردم چهارمحال و بختیاری از سفرهای غیرضروری خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، غلامعلی نوربخش با اشاره به پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری مبنی بر شروع بارش برف از امروز در استان و اعلام هشدار نارنجی از مردم درخواست کرد تا از هر گونه سفر غیرضروری خودداری کنند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده از هم‌اکنون ماموران پلیس راه در محورهای مواصلاتی استان آماده خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای استان باز بوده و تردد جریان دارد، اضافه کرد: از رانندگان درخواست می‌شود تجهیزات زمستانه به ویژه زنجیر چرخ و لباس گرم به همراه داشته باشند و قبل از سفر از پُر بودن مخزن بنزین خودرو و سالم بودن وسیله نقلیه اطمینان حاصل کنند.

نوربخش تصریح کرد: به رانندگان توصیه می‌کنیم قبل از سفر با شماره تلفن ۱۴۱ اداره‌کل راهداری استان تماس گرفته و از وضعیت جوی راه‌ها مطلع شوند. 

وی گفت: پرهیز از عجله و شتابزدگی در رانندگی، رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی با وسیله نقلیه جلویی و توجه کافی به جلو در حین رانندگی از نکات بسیار مهم در شرایط جوی نامساعد است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: کلیه رانندگان باید آموزش‌های لازم را در خصوص نحوه بستن زنجیر چرخ فرا گیرند تا از هرگونه راهبندان و انسداد مسیر جلوگیری شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول